Како да ги оставите цигарите? Совети за откажување од пушењето

5 март, 2021
Kasaljzabranjeno-pusenje

Ве чека тешка борба, но со овие совети ќе бидете повеќе подготвени да се откажете од пушењето

Како да се откажете од цигарите – важни чекори

Чекор 1 – Пронајдете причина зошто треба да се откажете од пушењето

Нема доволно причина да се знаат сите статистички податоци и ризици од пушење за да се одлучи да се откаже од пушењето. За да се откажете од пушењето, потребно е да пронајдете лична причина зошто треба да го сторите тоа. Значи, не е доволно сите да ви кажат да се откажете, ако и вие самите не чувствувате потреба и немате проблем со пушењето.

Но, ако чувствувате дека ви пречи пушењето, ако веќе не сакате да го загрозувате сопственото здравје, ако видите дека цигарите ви трошат премногу пари, или која било друга слична причина што е доволна за да ве натера да мислите дека треба да се откажете од пушењето, држете се до таа причина.

Во следните денови, таа причина ќе ви треба како постојан потсетник зошто сте решиле да го сторите тоа.

Чекор 2 – Подгответе се да се откажете од пушењето

Како да се откажете од пушењето? Студиите покажуваат дека е најдобро да го направите тоа одеднаш, но не во смисла само да се разбудите и да одлучите дека повеќе не сакате да пушите, туку да изберете одреден датум и да се држите до тоа.

Значи, постои многу поголем ризик да се вратите на пушењето ако ја донесете таа одлука несовесно. Треба да планирате и да се подготвите за тоа како ќе изгледа вашиот живот без цигари. Што ќе направите кога сакате да запалите цигара? На почетокот, ќе ви треба друга активност за да го свртите вниманието од цигарата.

Можете да го прашате лекарот дали има некои посебни методи и дали има некој совет за вас? И тогаш кога ќе одлучите да се откажете, само фрлете ги сите цигари. Не го намалувајте постепено бројот на цигари што ги консумирате, бидејќи тоа само ќе ја зголеми агонијата, сигурно ќе почувствувате дека ви недостасува никотин и сигурно ќе поминете низ период на „криза“.

Чекор 3 – Како да се откажат од цигарите? Известете ги вашите најблиски

Кога ќе одлучите да се откажете од пушењето, препорачуваме да ја споделите таа одлука со вашите најблиски, кои ќе ви бидат најголема поддршка во овој период. Но, проблемот се јавува кога повеќето, ако не и сите, од луѓето со кои имате контакт исто така се зависни од цигари. Тогаш може да наидете на негативни коментари и неверување дека навистина ќе успеете во вашата цел.

Објаснете им зошто ви е важно и сакате да ве поддржуваат во ваков предизвик, бидејќи како да оставите цигари кога никој околу вас не ве поддржува? Тогаш патеката е многу потешка, но не и невозможна.

Во случај вашите најблиски да сакаат да ве поткопаат, тие ќе ви бидат од голема помош да не се предавате. И кога ќе помислите да запалите цигара, ќе се сетите на сите драги луѓе на кои им рековте дека сте решиле да се откажете од пушењето.

Чекор 4 – Избегнувајте ситуации што ќе бидат ваше активирање

Обично, првите три недели се сметаат за најтешки, тогаш телото поминува низ период на одвикнување. Кога ќе поминат три недели, ќе почувствувате колку пушењето има негативно влијание врз вашето здравје.

Телото ќе биде значително повеќе снабдено со кислород, ќе дишете полесно, ќе се уморувате помалку, ќе имате повеќе енергија, ќе имате поздрави бели дробови. Многумина се прашуваат како да се откажат од пушењето отколку да се здебелат и ова е уште една заблуда. Не мора да значи дека ќе добиете тежина, но понекогаш тоа се случува затоа што метаболизмот се враќа во нормала и се враќа чувството за вкус, па сакате повеќе да уживате во храната.

Треба да избегнувате ситуации што ќе бидат активирањето за првите неколку недели за да избегнете понатамошно тестирање на вашата волја. Ова не значи дека треба целосно да се изолирате, но откажувањето од пушење значи дека исто така ќе мора да се откажете од пушењето со кафе или пиво. Кога сме во нечие друштво, притисокот е многу поголем, па обично се случува да „запали една цигара“, со која лесно ќе се лизнете назад во пушење.

Чекор 5 – Редовно наградувајте се

Како да се откажете од пушењето ако никогаш не се наградите и ако не си честитате (барем првично) секој час без да запалите. Наградите треба да бидат она што навистина уживате, а секако дека не е цигара.

Дали тоа ќе бидат неколку епизоди од вашата омилена серија, храната што најмногу ви се допаѓа, кафе со пријател или прошетка? Така, ќе имате практичен поглед на тоа колку пари потрошивте на цигари и колку заштедувате сега.

Чекор 6 – Како да се откажете од цигарите? Со тоа што нема се предадете

Дури и ако запалите цигара повторно, една, две или повторно станете пушач, тоа не значи дека сте ја изгубиле војната со цигарите. Колку повеќе се обидувате да ги напуштите, толку повеќе покажувате колку всушност го сакате тоа.

Пушењето цигари е огромна борба со себе си, можност за вежбање на волја и дисциплина. И, ова се вештини кои ќе го променат вашиот живот и кои ќе можете да ги користите во сите сегменти од животот.

Значи, нема откажување дури и ако се вратите на цигарите, нема да се откажете сè додека не сфатите дека тие не се посилни од вас и вашата волја.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris