КАКО ДА ГО РЕШИТЕ ​​ПРОБЛЕМОТ СО прекумерна тежина? Во неколку чекори, ќе дознаете која храна не треба да се комбинира

18 февруари, 2021
726633_spajz_ls

Ако често имате проблеми со надуеност или варење по оброкот, тоа може да се должи на храната што ја јадете.

Или поточно, во погрешна комбинација на различна храна.

Во исхраната обично имаме воспоставено навики кои тешко се менуваат, но повеќето луѓе прават голема грешка бидејќи не секоја храна може да се комбинира со друга.

Четирите најчести грешки во исхраната се:

Овошје со друга храна

Овошјето е најдобриот извор на витамини и антиоксиданти, но содржи и киселини кои предизвикуваат ферментација во желудникот, што го забавува варењето на друга храна. Покрај тоа, овошјето предизвикува надуеност. За да се избегне негативното влијание на овошјето, најдобро е да се консумира на празен стомак.

Месо, риба и млечни производи

Друга комбинација која често е присутна на локалните трпези. Она што е лошо тука е што оваа комбинација има многу лошо влијание врз дигестивниот систем. Ако сакате вашето тело да ги користи сите хранливи материи од месото и млечните производи, тогаш најдобро е да ги јадете одделно.

Значи, месото треба да се јаде во комбинација со зеленчук. Исто така, се однесува на млечни производи како што се сирење, крем, павлака. Оваа храна најдобро се консумира со зеленчук.

Месо и компири

Ова е веќе типична комбинација во оваа област, што воопшто не се препорачува. Протеините од месо се варат во стомакот, додека скроб од компир се вари во тенкото црево. Се покажа дека оваа комбинација го забавува метаболизмот, што резултира во забрзано гоење.

Млеко и што било друго

На многумина им е тешко да го прифатат фактот дека млекото е оброк само по себе и не треба да се меша со друга храна.

Причината за ова е што варењето на млекото е многу сложено. Единствената препорачана работа што можете да ја комбинирате со млеко е медот, бидејќи заедно тие можат да имаат корисен ефект врз микробите.