МАЛИ ЧИНИИ, ЗАЧИНИ, ЗАМРЗНАТА ХРАНА… 5 правила во исхраната што ќе ви го променат животот!

11 јули, 2021
profimedia-0303287733_0

Не е на одмет да се знае…

Само неколку ситници се доволни да ги смените во вашата исхрана за да имате подобар и поздрав живот.

Сè што треба да направите е да ги „поделите“ овие цели на секојдневни навики. Размислете да исфрлите 50 калории или малку поинаков оброк. Користете ги овие лесни совети за исхрана базирани на науката за да избегнете стотици калории и лесно да изгубите тежина.

Купувајте замрзната храна: Заштедете пари на омилените производи од замрзнувачот, цела година! Истражувањата покажуваат дека замрзнатото овошје и зеленчук, собрани и подготвени во вистинско време, можат да бидат похранливи од свежите производи.

Изедете цела овошка: Истражувачите од Харвард откриле дека заменувањето на три чаши овошен сок неделно со три порции на цело овошје е поврзано со 7% намалување на ризикот од дијабетес тип 2.

Уживајте во грицките после вежбање: Истражувањето открило дека жените и мажите со дијабетес тип 2 кои вежбале шест минути три пати на ден, пред јадење, имале пониски нивоа на шеќер во крвта после јадење отколку во основниот тест. Ако земате грицки после вежбање, само проверете дали се квалитетни.

Користете помали чинии: Истражувачите откриле дека луѓето кои добиле поголеми чинии сипале и јаделе 16% повеќе од оние на кои им биле дадени помали чинии. Искористете го овој едноставен совет за исхрана и применете го веднаш – уживајте во оброците од помали чинии.

Зачинети работи: Пиперинот, препознатлива состојка на биберот, може да има голем потенцијал да се меша во формирањето на нови масни клетки – ова е адипогенеза, што резултира со проширување на половината, повисоки телесни маснотии и зголемено ниво на холестерол. Затоа, бидете внимателни кои зачини ќе ги одберете.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi