„МЕТАБОЛИСТИЧКАТА ДИЕТА“ Е НОВ ХИТ: Целата храна е рангирана од 0 до 4 поени, а еве што значи тоа!

5 април, 2021
110562_bowl-centimeter-delicious-1332189_f

Прекумерната тежина често може да биде предизвикана од забавен метаболизам, но со правилна исхрана може да стимулирате метаболички процеси во организмот, да одржувате рамнотежа на хормоните и успешно да ги отстраните масните наслаги.

Нерамнотежата на инсулин и естроген може да предизвика таложење на масни наслаги. Ако има хормонална нерамнотежа, потребно е да се консултирате со лекар. Со цел да се спречи дебелината, да се одржи хормоналната рамнотежа и да се забрза метаболизмот, важно е да се фокусирате на здрава и урамнотежена исхрана.

Ригорозните диети не се добар избор за здравјето и можат дополнително да го компромитираат метаболизмот.

Предлагаме диета составена од тим нутриционисти и во која не постојат строги правила, туку само рангирање на храната според позитивно и негативно влијание врз метаболизмот.

Храната е рангирана од 0 до 4 поени, односно 0 означува храна која е идеална за забрзување на метаболизмот, а потоа се рангира до 4, до храна што ги забавува метаболичките процеси и го комплицира процесот на слабеење.

0 поени – пилешки јајца, филе од мисирка, зајак, лигњи, ракчиња, школки, риби, печурки, свеж зеленчук, зелен грашок, магдонос, копар, босилек, алги, сенф, рен, зачини, лук, кромид, рен, лимон, грозје и јаболков оцет, млечни производи со содржина на маснотии до 2%.

1 поен – бобинки, грав, свежо исцеден сок од зеленчук

2 поени – растителни масла, јаткасти плодови, семиња, цвекло и моркови, пилешко, говедско, маслинки, овошје, фета сирење, леќата, овесна каша, кафеав ориз, мусли од цели зрна, леб со трици, млечни производи со содржина на маснотии до 4%.

3 поени – каша од просо, пченка, тврди и преработени сирења, јогурт, темно чоколадо, свежо исцедени овошни сокови.

4 поени – алкохолни пијалоци, пиво, свежа вода, пакувани сокови, конзервирана храна во масло, мајонез од каква било содржина на маснотии, мелено месо, свинско месо, производи од бело брашно, гриз, компири, чипс, суво овошје, шеќер, млечно чоколадо, слатки , кондензирано млеко, сладолед, млечни производи со содржина на маснотии повеќе од 4%.