НЕ МОЖЕ ДА ГИ ПОДНЕСЕ И СМЕТА ДЕКА НИВ ГИ НОСАТ САМО ЖЕНИ БЕЗ СТИЛ: Овие модни парчиња Ана Винтур би ги запалила!

12 август, 2021
255543_anavintur_ls

Ана Винтур, извршна уредничка на американското издание на списанието Вог, е една од најмоќните жени во светот на модата. Таа ги поставува темелите за нови трендови, им дава благослов на новите дизајнерски имиња и нејзиниот збор е закон и ред во светот на модата.

Иако многумина одамна ја доживуваа како страв и треперење, со текот на годините Ана им приоѓаше на луѓето преку видеоколумни на каналот на списанието Вог на Јутјуб, во кои одговара на разни прашања од јавноста поврзани со модата.

Дизајнерите се уште го почитуваат мислењето на Ана пред лансирањето на нивните нови колекции, но таа сепак не успеа да стави крај на еден многу распространет тренд што не и се допаѓа.

Тоа е логоманијата што забрза во последниве години, па повеќето модни куќи лансираа разни парчиња облека и додатоци со истакнато лого или монограм на нивниот бренд.

Пред неколку години, таа ја пофали модната куќа Селин за нејзините дискретни и анти-брендирани колекции, но во меѓувреме, тие исто така потклекнаа пред овој тренд.

И на улиците на нашите градови можеме да видиме страст за облека со истакнато лого. Така, на пример, на улиците на Скопје често може да се видат две испреплетени букви Г. Тоа е монограм на модната куќа Гучи, кој ги претставува иницијалите на нивниот основач.

Ана Винтур верува дека белегот на брендот, а особено на ваков впечатлив начин, е наменет токму за оние луѓе чија единствена цел е да купат скапо модно парче и нивната околина да го забележи. Односно, за снобовите.

Тоа е Гучио Гучи кој ја основа оваа легендарна италијанска модна куќа во 1921 година, а симетричниот кафеав монограм е дизајниран во 1933 година од неговиот син Алдо.

Ана Винтур се уште преферира облека што нема никакви големи карактеристики на брендовите што ги носи, а никогаш не сме ја виделе во парчиња со масивни монограми.

На долг рок, дефинитивно е поисплатлива оваа модна филозофија бидејќи носењето парче со лого, порано или подоцна повторно ќе излезе од мода и ќе се вратиме на облеката направена со подискретна и пософистицирана маркетинг стратегија.

Доследноста на стилот, пристојноста и умереноста се карактеристики на вистинските модни икони, како што е Ана Винтур, а за оние на кои им е потребно да бидат видени, па … секогаш има два G, GA, LV …

escort - Korsan taksi