Нездравите трендови во исхраната се шират на социјалните мрежи: Нутриционистите велат да внимавате!

1 март, 2021
oer

Несомнено е дека со појавата на Интернет, а потоа и на социјалните мрежи, начинот на комуникација од корен се смени. Ова воопшто не изненадува, особено ако знаеме дека во денешно време повеќе од 4,5 милијарди луѓе ширум светот се „онлајн“, а 3,8 милијарди од нив користат социјални мрежи.

Ова значи дека Интернетот го користат скоро 60 проценти од светската популација и прашање на денови е кога, според експертите, бројот на корисници на социјални мрежи ќе се зголеми на повеќе од половина од светската популација.

Неодамна, ТикТок и Инстаграм беа преплавени со објави и видеа со наслов „Што јадам за еден ден“ а корисниците кои ги објавуваат генерално немаат лоши намери, но се занимаваат со темата исхрана за забава , но исто така знаејќи дека храната, изгледот и обликот на телото се од интерес за многу млади и тинејџери.

@ericahoning

2021!!! LETS GET IT 😈 #whatieatinaday #model #nyc #fyp #homemade #healthyrecipes

♬ Elastic – Joey Purp

Сепак, здравствените експерти предупредуваат дека иницијаторите на вакви теми, свесно или не, промовираат разни нарушувања во исхраната, бидејќи поттикнуваат нездрави споредби со другите кај младите и ја уништуваат нивната самодоверба во најчувствителните години. Диететичар од Бруклин и основач на клиниката „Чајот со исхрана“ др. Шана Минеи Спенс потсети дека сличен тренд беше актуелен на Инстаграм пред околу десет години, па разни инфлуенсери споделија фотографии од нивните оброци.

Психологот и автор др. Колин Рајхман претежно се занимава со разни нарушувања во исхраната и смета дека споменатите видеа најчесто ги објавуваат „млади и витки девојки кои не се ни склони на дебелеење“, па затоа, на некој начин, се привилегирани во однос на физичката градба .

– Тие промовираат изглед што е недостижен за повеќето и со најригорозната диета бидејќи тежината и обликот на телото се утврдени 95 проценти од генетиката, а не од храна или вежбање, вели Рајхман.

Ова, додава тој, е особено проблематично кога лицето кое објавува видео го користи сопственото тело „за маркетинг цели“: бидејќи со тоа тој сугерира дека позитивната врска со храната е привилегија на оние со совршена градба.

„Тинејџерите и младите девојки се најранливата група за нарушувања во исхраната како што се анорексија или булимија, и токму тоа е групата што ваквите видеа ќе ја привлечат најмногу, бидејќи тие покажуваат нискокалорични оброци и закуски“, заклучи Рајхман.

escort - Korsan taksi