ОДГОВОР НА ВЕЧНОТО ПРАШАЊЕ: Зошто некои луѓе се слаби, а јадат сѐ што сакаат?

26 јануари, 2021
eat-3236971_1920-696x348

Согорувањето калории во текот на денот е под влијание на метаболизмот, така што оние со вишок ќе речат дека метаболизмот им е бавен.

Но, дали брзината на метаболизам навистина се разликува помеѓу луѓето?

Ако сте загрижени за брзината на метаболизмот, веројатно сте фокусирани на тоа колку енергија добивате од храната што ја јадете и колку вашето тело ја користи.

Енергетската вредност на храната се мери со калории. Потребите за калории можете да ги поделите во две категории. Базалниот метаболизам е минимална количина калории потребни за основните функции за одмор.

Потрошувачка на енергија за спиење е количината на калории што вашето тело ги користи за време на одмор или спиење, што е околу 60 до 65 проценти од вкупните дневни трошоци за енергија.

Значи, тоа не вклучува калории потребни за вежбање или некои активности што сочинуваат 25 до 30 проценти од вкупната потрошувачка, размислување, па дури и варење на храната што одзема дополнителни пет до 10 проценти од потрошувачката.

Експертите проценуваат дека дневниот внес на калории за возрасна жена од 60 килограми се движи од 1.600 до 2.400 калории на ден. За маж од 70 килограми, дневните потреби за калории може да се движат од околу 2.000 до 3.000 калории.

Тоа е околу 26 калории по килограм телесна тежина. Од друга страна, бебе согорува околу 100 калории на килограм тежина на ден и таа количина континуирано се намалува како што расте детето.

Значи, бебињата имаат најбрз метаболизам, но зголемена потреба за калории што треба да растат бебињата.

Потребите за метаболизам и калории се разликуваат меѓу луѓето во зависност од факторите како што се генетиката, полот, возраста, составот на телото и физичката активност и можат да бидат засегнати од здравјето.

Тироидната жлезда, на пример, е регулатор на метаболизмот. Сместено е на пределот на вратот веднаш под Адамовото јаболко.

Колку повеќе произведува тироксин, толку е поголем базалниот метаболизам.

На тоа влијае и тоа дали имате температура, така што секое зголемување на температурата носи зголемување на базалниот метаболизам.

Мускулни нарушувања, депресија, дијабетес, атрофија, продолжено гладување или низок процент на кислород во телото, меѓу другите, исто така, ќе влијаат на базалниот метаболизам.

Ова е исто така причина што стапката на базален метаболизам се намалува со возраста.

Како што стареат луѓето, тие обично губат мускулна маса и добиваат маснотии.

Ако сакате да го зајакнете метаболизмот, најлесниот начин е да ја зголемите мускулната маса и физичката активност.

Со зголемување на мускулната маса, ги зголемувате калориските потреби за нивно одржување.

Наместо да се жалите на бавниот метаболизам, обидете се да го забрзате.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum