Ослободете се од стресот за 90 секунди: 3 едноставни техники кои можат да ви помогнат во напнати ситуации

17 мај, 2021
worried-woman-sitting-couch-1536x1025

Слушајте го вашето тело, но и вашите мисли

Со оглед на секојдневните обврски што ни претстојат и проблемите со кои се соочуваме, не е ни чудо што често сме под стрес.

Познато е дека долгорочното изложување на стрес може да предизвика одредени здравствени последици како што се опаѓање на косата, проблеми со стомакот, проблеми со тироидната жлезда и слично.

Промените се составен дел од животот, и како такви можат да влијаат на сите негови аспекти – семејство, работа, финансии, дружење со пријатели и слично.

Стресот доаѓа со промени и од вас се бара да се прилагодите на тоа. Секогаш кога ќе се најдете во стресна ситуација и ви е тешко да најдете решение, испробајте ги овие 3 техники.

Дозволете си да ги почувствувате сите сензации во вашето тело

Затворете ги очите и обидете се да почувствувате во кои делови од телото има чувство на непријатност. Обрнете внимание на тоа дали ја држите вилицата стегната, дали рамената ви се премногу кренати, дали имате грутка во грлото и слично. Кога ќе забележите нешто, насочете го вниманието само на тоа и длабоко вдишете.

По неколку вдишувања, ќе забележите дека чувството се интензивира, ослабува, се менува или се преместува на друг дел од телото. Продолжете да дишете длабоко. По околу 90 секунди, ќе сфатите дека непријатната сензација исчезнала или намалила. Дишењето е важно бидејќи го смирува нервниот систем и спречува телото да реагира на непријатни сензации.

Почувствувајте ги вашите чувства

На ист начин како што ги почувствувавте физичките сензации во вашето тело и им дозволивте да бидат таму каде што се, прилагодете се и на вашите емоции. Забележете ја вашата емоција и дајте ѝ име – тага, лутина, радост

Обединете се со неа и почувствувајте ја додека дишете. Не мора да исчезне целосно, но ќе бидете свесни за тоа и ќе се чувствувате помалку непријатно.

Обрнете внимание на вашите мисли

Преиспитајте се за што мислите најчесто и кои се мислите што ве вознемируваат. Ако си речете: „Јас воопшто не требаше да го сторам ова“, таа мисла ќе ви предизвика страв и напнатост. Таа мисла може да предизвика многу други кои се поврзани со неа. Ако се „изгубите“ во мислите, размислете за фактите.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi