ПО 40-ТИТЕ, ВНЕСОТ НА ОВИЕ НАМИРНИЦИ Е НЕОПХОДЕН: Без нив мозокот побрзо старее!

5 јули, 2021
199235_shutterstock-527366725_ls

Со возраста, мозокот се влошува и постои ризик од многу болести, вклучително и Алцхајмерова болест, и овој ризик нагло се зголемува по 40-та година од животот. За да може мозокот да ги обнови своите клетки, потребно е правилно да се храни.

Доколку не се внесат потребните минерали и витамини во организмот, постои поголема шанса да почнете да заборавате на работите, да имате слаба концентрација и тешко да помните, покажа истражувањето.

Оваа храна е одговорна за доброто здравје на мозокот:

Сулфурот е неопходен за нормално функционирање на мозочните клетки. Сулфурот се наоѓа во зелка, моркови, краставици, лук, смокви, кромид и компири.

Цинкот ги подобрува менталните перформанси и составот на крвта, а исто така спречува некои нервни болести. Цинкот се наоѓа во пченични никулци и пченични трици.

Калциумот е неопходен за нормални процеси на хематопоеза, а исто така спречува влегување на патогени во крвотокот и затоа штити од инфекција. Калциумот се наоѓа во големи количини во јаболка, кајсии, цвекло, зелка, моркови, цреши, краставици, грозје, зелен зеленчук, бадеми, портокали, праски, ананас, јагоди и цели зрна.

Железото го обезбедува потребното ниво на хемоглобин во крвта, без него виталните процеси во мозочните ткива се невозможни. Железо се наоѓа во грав, зелка, цреши, зелен зеленчук, сенф, портокали, грашок, ананас, домати, ориз и школки.

Магнезиумот е неопходен за нормално функционирање на нервниот систем и спречување на нервни болести, несоница, вознемиреност, главоболки и депресија. Магнезиум може да се добие од храна како бадеми, зелена салата, нане, цикорија, маслинки, кикирики, компири, тиква, сливи, ореви и цели зрна.