Решете се од мамурлакот со овие намирници: Зачекорете енергично во следниот ден!

1 јули, 2021
d3f1bde5d66cd3aa9747e3332589198940d3f5b7

И покрај тоа што нема ништо лошо во пиењето по некое пиво, ако целосно сте се препуштиле на пијалок, можеби ќе се борите да го пребродите денот. Нутриционистите сугерираат која храна може да ви помогне да застанете на нозе доколку се чувствувате кревко.

По консумирање алкохол, важно е да се надополнуваат течностите и да се воспостави рамнотежа во однос на витамини и електролити.

  1. Банана

“Пиењето алкохол може да создаде електролитен дисбаланс со зголемување на загубата на течности и зголемена екскреција на електролити. Затоа е важно да се ребалансираат нивоата на електролити за да се опоравите”.

“Бананите содржат големи количини на калиум, така што ќе ви помогнат да ги зголемите нивоата по напорната ноќ. Ако не сте толку заинтересирани за банани, авокадото и друга храна богата со калиум, исто така, ќе ви помогнат да направите промена”.

  1. Спанаќ

За време на сесија со алкохолен пијалок, магнезиумот е хранлива материја која често се троши. Нутриционистот објаснува: „Храната богата со магнезиум, како што е спанаќот, ќе ви помогне да го надополните нивото на магнезиум.

„Спанаќот има и антиинфламаторни својства, така што прави добра основа за оброк што ќе ви помогне да надминете мамурлак – обидете се да го додадете во утринското смути, како дел од полесен појадок, па дури и во салата за ручек.

  1. Ананас

За многу луѓе, пијанството е проследено со ноќ помината во бања. Гадењето е многу чест симптом на мамурлак и оној што дефинитивно не е забавен. „Ананасот содржи ензим бромелаин, кој помага во олеснување на варењето и го намалува притисокот врз црниот дроб“, велат експертите.

  1. Риба

Рибата за вечера може да звучи како последното нешто што сакате да го јадете ако се чувствувате мамурно, но нутриционист го советува токму тоа.

„Протеините и мастите, како и здравите масла што се наоѓаат во рибите, ќе останат подолго во вашиот стомак, што ги прави одлична храна за јадење пред да започнете да пиете.

„Земањето капсули омега-3 и 6 пред и после алкохол, исто така, ќе ви помогне да го покриете стомакот и да го компензирате нивото на масни киселини следниот ден“, рече таа.

  1. Млечни производи

Уживањето во голема количина сладолед може да биде одличен лек за мамурлак. Општо, млекото се користи за подготовка на стомакот за ноќ со многу пијалоци.

„Ако планирате алкохолна сесија, премачкување на стомакот со млечни производи како млеко или јогурт може да помогне да се намалат ефектите на секој алкохол што ќе го консумирате“.

  1. Вода

Сите знаеме дека премногу пиење може да нè дехидрира, а ако повраќавте цело утро, веројатно изгубивте многу вода. Лекарите забележуваат дека, иако ова не е технички храна, обезбедувањето соодветна хидратација ќе ги олесни ефектите од мамурлакот.

„Ако е можно, обидете се да додадете малку шеќер и сол во вашата вода за да направите свој пијалок за рехидратација и да ги замените не само водата што ја изгубивте, туку и шеќерите и есенцијалните соли“, рече таа.

Исто така, кокосовата вода е природен извор на клучни витамини и минерали – богата со калиум, магнезиум, витамин Ц и електролити и е одличен начин да ги надоместите оние елементи во трагови изгубени при консумирање алкохол.