Со помош на оваа диета, холивудските sвезди ослабуваат 20 килограми: Диетата на Аткинсон е број 1 во светот!

9 јануари, 2021
сиета

Диетата Аткинсон е многу различна од вообичаените диети за слабеење. Оваа диета со висока содржина на протеини се карактеризира со голем внес на масти и масна храна, каде месото игра посебна улога.

Негов творец е д-р Роберт Аткинс. Она на што мора да се придржуваме за време на диетата е да не трошиме јаглехидрати на кој било начин, бидејќи на тој начин нашето тело е принудено да согорува голем дел од сопствените масни наслаги за да обезбеди доволно количество енергија.

Ние го воведуваме нивото на шеќер во крвта во рамнотежа, не со консумирање јаглени хидрати, а со тоа спречуваме прејадување и ненадеен глад. Диетата Аткинс е наменета за луѓе со многу тежина, како и за сите вас кои сакате да изгубите неколку килограми.

Вкупно има 4 фази, три основни и четврта фаза што се спроведува низ целиот живот.

Прва фаза на диета Аткинсон – индукција на Аткинс:

Тоа трае вкупно две недели. Вкупниот внес на јаглени хидрати е 20 грама на ден (ова е доста напорно, бидејќи повеќето од нас консумираат над 200 грама на ден).

Избегнувајте го следново: колачи, колачиња, чипс, чоколадо и кроасани, сите газирани пијалоци.

Во првата фаза, исто така, избегнувајте леб, ориз, тестенини, млеко и млечни производи и повеќето зеленчуци.

Што можеме да јадеме: јајца, пилешко, риба (конзервирана), црвено месо (сето месо освен пржено, виршли и слични производи), путер, павлака, салати …

Земете витамини: А, Б, Е и Ц, како и магнезиум и калциум за да го надоместите нивниот недостаток преку храната.

Мени за диета Аткинсон (пример за еден ден во првата фаза)

Појадок: 2 јајца

Ручек: Бифтек од скара

Вечера: варена риба

Како што може да се види од примерот, веќе во фаза на индукција, диетата Аткинсон целосно го свртува нашиот метаболизам.

Фаза два на Аткинсон

Во вториот чекор, постепено го зголемуваме внесувањето на јаглехидрати не повеќе од 5 грама на ден во следните седум дена. Ова го правиме сè додека не ги најдеме оптималните дневни количини јаглехидрати за беспрекорна работа на нашиот сопствен организам.

Најдобро е јаглехидратите постепено да се воведуваат преку зеленчук. Внесувањето од 25 до 50 гр јаглени хидрати на ден е количината со која можете да изгубите 1-3 кг неделно во оваа фаза на диетата Аткинс.

Фаза три

Продолжуваме да го зголемуваме внесувањето на јаглени хидрати за 10 грама и полека го подготвуваме организмот за фаза 4. Некој минимален внес на јаглехидрати во фаза три е 60 грама. Во овој период, се губи околу 1 кг неделно, а тестенините и брашното се воведуваат во многу мали количини.

Пример: 30 грама варени тестенини или 40 грама кафеав ориз ќе ни обезбедат вкупно 10 грама јаглехидрати.

Фаза 4

Одржување на постојната тежина со правилна исхрана, внесување на околу 100 грама јаглени хидрати на ден, што е двојно помалку од вообичаените навики.

План за исхрана на Аткинсон:

Дисциплината е многу важна, ако се вратиме на јаглени хидрати само еден ден, сите наши напори паѓаат во вода … Зошто? Со конзумирање јаглени хидрати, го враќаме метаболизмот во претходната состојба и масните наслаги престануваат да се топат. Ние не ги мериме или ограничуваме оброците на само 3 основни, но можеме да јадеме во текот на денот, пропишана храна.

Што да очекувате од оваа диета?

Во првите две недели, поточно во првата фаза на индукција, се губат од 6 до 10 килограми. Во втората фаза, во следните 7 дена, се губи 1-3 кг, ако го продолжиме на две недели, во првиот месец, можеме да изгубиме 8-16 кг.

Можеме да ја продолжиме Фазата 2 уште повеќе ако сакаме. Во третата фаза, која не воведува во одржување, губиме околу 1 кг неделно, така што со диетата Аткинс можеме да изгубиме над 20 кг без поголеми потешкотии.