ТЛЦ ДИЕТАТА помага при губење на тежината: Исто така, го намалува нивото на лош холестерол, а не бара многу!

5 јуни, 2021
2516045_profimedia0169204171_ls

ТЛЦ Диета (Therapeutic Lifestyle Change) е диета која помага да се изгуби вишокот тежина и да се намали нивото на лош холестерол и со тоа да се намали можноста за срцеви заболувања.

Дали верувате дека промената во исхраната може да го намали вашиот лош холестерол за 8-10 проценти? И не само тоа: да се намали ризикот од срцеви заболувања, а сепак да се изгубат вишокот килограми! Звучи скоро нереално, нели?

Voće

Одговорот на сите горенаведени барања го дава ТЛЦ диетата или поточно исхраната. Корисно е колку за губење на вишокот килограми, така и за одржување на здравјето. Нејзината цел е да внесе храна што го намалува нивото на лош холестерол. Тоа не е само диета, туку и долготраен животен стил, кој ќе го промени метаболизмот во телото и животот ќе добие ново, подобро значење.

Основи

– Намалете ги нивоата на заситени масти до 7 проценти од вкупниот внес на калории

– Дневниот внес на холестерол мора да биде под 200 милиграми

– Внесувањето на натриум мора да биде ограничено на 2400 милиграми на ден

– 25 проценти од калориите треба да доаѓаат од мастите

– Внесувањето калории треба да се регулира со цел диетата да биде што поздрава – 1800 калории на ден се доволни за жените, а 2500 за мажите

– За да изгубите тежина потребно е да се намали внесот на калории, затоа во овој случај се препорачува 1200 калории за жени и 1600 калории за мажи

– Физичката активност е задолжителна, а се препорачуваат најмалку 30 минути тренинг дневно

vežbanje, čučnjevi, trening

Оваа диета може да изгледа комплицирано, но всушност е многу едноставна. Диетата се базира на цели зрна, овошје, зеленчук, риба, живина и млечни производи со малку масти.

1. Месо и мешунки

Оваа група вклучува риба, мешунки и живина. Пилешко, телешко и риба без кожа се многу здрави избори. Не јадете повеќе од две порции на ден.

2. Јајца

Не јадете повеќе од две јајца неделно.

3. Млечни производи

Изберете млечни производи со малку масти, обезмастено млеко и внимавајте да не консумирате повеќе од три порции на ден. Една порција може да има чаша обезмастено млеко, чаша грчки јогурт и 30 грама сирење со малку маснотии.

4. Овошје

Треба да јадете 2 до 4 порции од кое било овошје дневно.

5. Зеленчук

Треба да јадете од 3 до 5 порции од кој било зеленчук.

6. Житарки

Житарките вклучуваат житарици, леб, ориз, тестенини и многу повеќе. Јадете 1 до 6 порции на ден. Сервирањето вклучува едно парче леб, 30 грама ладни житни култури, половина чаша варени тестенини или ориз и половина мафин.

7. Слатки и ужина

Изберете храна со малку маснотии, избегнувајте брза и преработена храна.

8. Тренинг

TЛЦ диетата советува најмалку 30 минути умерен до интензивен тренинг. Треба да пешачите 30 минути секој ден.

dijeta, mršavljenje, kilogrami, bundeva

Храна што треба да се избегнува

– Ограничете го внесот на заситени масти и масла како сланина, путер и кокосово масло

– Избегнувајте масно месо како стекови, мелено говедско месо, колбаси, виршли и салама

– Не консумирајте млеко и млечни производи со повеќе од 1 процент млечна маст

– Не јадете преработена храна

marinada, meso

Пример за еднодневно мени:

Рано наутро (7 ч) – чаша зелен чај

Појадок (8 ч) – половина чаша житарки или овесна каша со обезмастено млеко, банана или портокал

Ручек (13 ч) – сендвич со зеленчук, 30 грама пилешки гради и пециво или леб од цели зрна; сад зелена салата со 1 лажичка мајонез, јаболко

Вечерна ужина (17 ч) – чаша грчки јогурт со суво грозје, бобинки и кикирики; праска и чаша обезмастено млеко

Вечера (19 ч) – 90 грама печен лосос со варен зеленчук, чаша варен кафеав ориз, чаша салата од домати со маслиново масло, парче црн леб со лажичка маргарин.

dijeta