Вашата возраст открива во кое време од денот сте најмногу нервозни

31 мај, 2021
во кој дел од денот најраздразливи

Психолозите го нарекуваат 7 часот наутро „стресен час“ за луѓето во дваесеттите години. Причината за тоа лежи во фактот дека во тоа време од денот, тие се подготвуваат за долг ден на работа, така што најголемата грижа ја чувствуваат во текот на денот.

Дервла Лаунеин, психолог со 22 годишно искуство, откри за Деџи Меил дека луѓето над 30 години се најмногу вознемирени во 10 часот наутро, додека оние под 20 години имаат такви моменти во 17 часот.

„Луѓето постари од 30 години имаат најмногу стресни моменти во текот на денот во 7 часот наутро. Тогаш имаат многу обврски, ги подготвуваат децата на училиште, брзаат да работат. Веројатно е дека тие тогаш се вознемирени, но се обидуваат да сторат сè, па немаат време да размислат за тоа “, објаснува Лаунеин.

Утринскиот стрес обично е последица на вознемиреност на работа, но може да биде предизвикан и од слаб ноќен сон.

„Ако луѓето се под стрес штом се разбудат и се плашат да одат на работа, тоа е често затоа што има конфликт на работното место. Но, ако вознемиреноста се појави по немирен ноќен сон, има некои други работи што треба да се проверат. „Лошиот сон е скоро секогаш поврзан со некој вид психолошки проблем, обично поврзан со работа или романтична врска“, додава психологот.

Многумина ќе го „поминат“ утрото со доза кофеин, но тоа не помага.

„Кофеинот и енергетските пијалоци премногу го стимулираат надбубрежниот систем и тогаш ќе се чувствувате полошо. „Луѓето кои велат дека се чувствуваат подобро, обично се во состојба да ги изразат своите чувства со зборови и на тој начин да дојдат до причината за проблемот“, тврди Лаунеин.

За да се справи со стресните мисли, Лаунеин препорачува водење дневник и пиење пијалоци како чај.

„Луѓето помлади од 21 година се чувствуваат нервозни на крајот на денот, а не на почетокот. Ова исто така важи и за луѓе кои работат во рударство и земјоделство. Кога ќе се релаксираат на крајот од денот, нивната вознемиреност се разгорува. За младите, врвот на вознемиреност е помеѓу 3 и 5 часот. За руралните работници 19 часа. Секој во одреден момент од животот доживува стрес. За време на ваквите епизоди, концентрирајте се на дишењето “, советува тој.

Покрај тоа, постојат чекори што секој може да ги преземе за да ги намали општите стресови и анксиозности во животот.

„Тоа вклучува секојдневно вежбање, 15 минути пешачење на сонце е доволно. Можете да испратите СМС-порака до вашите најблиски. И не ја заборавајте диетата. Зголемете го внесот на вода истовремено намалувајќи ја потрошувачката на брза храна, алкохол и енергетски пијалоци. Доколку е потребно, побарајте стручна помош. „Треба да го сторите тоа ако се промени вашето однесување или ако почнете да избегнувате излегување и дружење со луѓе“, заклучи Лаунеин.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi