Еве КАКО ДА ГО ОТСТРАНИТЕ ВАШИОТ ДОЛЕН СТОМАК! Три промени доведуваат до БРЗИ РЕЗУЛТАТИ, а жените не знаат колку се ЕФИКАСНИ!

4 февруари, 2021
стомак гл

Многу жени се жалат дека никако не успеваат да го симнат долниот дел на стомакот. Еве како да го направите тоа многу брзо и лесно, со неколку совети и промени во вашата дневна рутина.

Започнете со промена во исхраната

Намалете го дневниот внес на калории за 500 до 700 калории. Значи, доволно е да дремнете и да не јадете разни грицки и грицки помеѓу оброците за кои заборавате, а всушност тие го прават најголемиот проблем.

Зголемете го внесот на протеини, ова вклучува бело месо, риба и белки, избегнувајте жолчки. Кога станува збор за зеленчук, изберете оној што содржи помалку скроб и повеќе витамини, а ние вклучуваме краставица, домат, пиперки, зелена салата, јадете што повеќе здрав зеленчук и ако сакате јаболка, јадете зелено бидејќи се одлични за детоксикација.

Елиминирајте целосно сè што е индустриски произведено, сè што е преработено и спакувано, слатки, сокови, колачи, сладолед, па затоа шеќерот е забранет, барем на некое време. Кога ќе почнете да го консумирате, одлучете се за здрави шеќери.

Кардио тренинг

Доколку сакате да изгубите тежина и да останете во форма, вклучете кардио тренинг во вашата рутина, барем три пати неделно, 60 минути. Тука можете да изберете дали да трчате, да пливате, да пешачите брзо или можеби да танцувате. После кардио тренинг, направете вежби за сила 15 минути, и многу брзо ќе ги видите промените.

Заборавете на нездравите навики

За почетниците, алкохолот и цигарите се најголеми непријатели, престој во зачадени простории, недоволно спиење, стрес. Спијте најмалку 6 до 8 часа на ден и одете во кревет пред полноќ, бидејќи спиењето во часови пред полноќ е многу поцврсто и заживувачко.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum