Како да се ослободите од лошите навики и да изгубите тежина?

23 јануари, 2021
еат

Навики, сите ги имаме, и добри и лоши – од грицкање нокти до јадење од досада. Звучи познато, нели? Тоа се навики за кои воглавно не ни помислуваме, тие се разликуваат од личност до личност, но имаат едно нешто заедничко, а тоа е влијанието што тие го имаат врз нас. Тие можат да предизвикаат здравствени, физички и психолошки последици и дополнително да ја трошат нашата енергија, што може да се пренасочи кон нешто покорисно.

Добрата вест е дека можеме да се ослободиме од секоја лоша навика само ако донесеме цврста одлука и еве како:

Прифатете го проблемот

Клучниот фактор за надминување на кој било проблем е прифаќањето. Прифаќањето на фактот дека она што го правиме не е добро за нас. Значи, ако сте на пат да изгубите неколку килограми, едноставно мора да прифатите дека оваа закуска во 22 часот ве повредува и ве повлекува назад. Кога ќе се упатите кон полицата за бонбони, застанете и размислете за вашата цел.

Посветете им се на целите

Посветеност. Друг важен фактор кога станува збор за постигнување на целите. Честопати поради недостаток на мотивација, ние брзо губиме интерес, се откажуваме и не сме посветени на нашите желби затоа што изгледаат многу далеку. Но, да се движиме полека. Ден по ден. Ако одите во теретана или одлучите да вежбате дома, не е важно, важно е да планирате секој ден, да го одредите времето што ќе го посветите на тренингот, да го запишете и би било уште подобро да имате планер во кој треба да се напише распоред обука и активности за целата недела. После таа недела кога ќе успеете да исполните се што сте планирале, секоја наредна недела ќе ви биде полесна и стекнале добра навика.

Стресот создава навики

Тој е еден од главните виновници зошто воопшто имаме лоши навики, честопати наместо да кажеме што ни пречи, ние го „туркаме под тепих“ овој проблем. Иако ги криеме своите емоции, нашето тело и ум го препознаваат ова, и додека туркаме незадоволство во некои длабочини, нашето тело и ум почнуваат да реагираат на свој начин, создавајќи одредени навики со цел полесно да се справат со стресот. Луѓето често јадат повеќе отколку што им е потребно кога се под стрес и наоѓаат утеха во храната. Бидејќи е тешко да се бориме против стресот, во такви моменти е важно да ги разбереме нашите емоции, како се чувствуваме и да ги примениме првите совети од овој текст. Кога ќе ги разбереме нашите чувства, ќе знаеме што ни треба за да го решиме проблемот. И тоа сигурно не е бегство во фрижидерите.

Досада

Друга причина зошто создаваме навики. Кога ни е досадно, сакаме навреме да ги пополниме празнините. Гледаме телевизија, но сакаме да направиме нешто со наши раце, затоа веднаш ги ставаме во вреќа чипови. Го чекаме автобусот на станицата, а рекламниот весник што е таму во нашите умови нуди само чоколади. Паузата на работа е идеален момент да се спуштите до автоматот и да пиете сок. Познато сценарио?

Кога ќе се најдете во вакви ситуации, размислете што всушност е добро за вас. Како можете добро да го искористите тоа време. Додека гледате телевизија, можете да правите вежби, додека чекате автобусот да слуша музика, додека сте на пауза во разговор со колегите. Има толку многу други одлични работи што можете да направите наместо да јадете од досада.

Пробувате сами

Ако ви е тешко сами да се борите со прекумерната тежина, здружете ги силите со некого. Пронајдете партнер за обука, некој што ќе ја следи истата програма за диети со вас, така што ќе ви биде полесно. Ако застанете на тој пат, секогаш ќе имате покрај вас некој што ќе ве турка напред и ќе ви каже да не гледате назад, каде се лошите навики, туку напред, каде што е вашата заедничка цел.