ЗДРАВСТВЕНО ПРАШАЊЕ, А НЕ ТРЕНД: Дознајте се за исхраната без глутен!

28 јуни, 2021
159703_shutterstock-211549414_ls

Во последниве години, има значително зголемување на луѓето кои одлучија да го елиминираат глутенот од нивната исхрана.

Од една страна, ги има оние на кои им е дијагностицирана целијачна болест, хронична автоимуна болест предизвикана од овој конкретен протеин, а од друга страна, некои луѓе чувствуваат непријатност при варењето кога ја консумираат оваа состојка. Добрата вест е дека сега има многу опции за оние кои сакаат да следат диета без глутен. Овој пат ви откриваме на што треба да обрнувате внимание отсега доколку сакате да го исфрлите глутенот од вашата исхрана.

Што е глутен?

Тоа е протеин кој се наоѓа главно во пченицата, јачменот и нивните деривати. Се состои од глијадин и глутенин и во основа му дава еластичност на тестото, а исто така се користи како врзивно средство, како засилувач на арома и како додаток на протеини. Храна богата со глутен е пченица, гриз, цели зрна и ‘рж, како и производи добиени од овие житни култури, како што се леб, тост, пица, пити, колачи и тестенини. Сепак, глутен може да се најде во многу стандардни комерцијални производи, па затоа оние кои планираат да го исфрлат од исхраната, треба внимателно да ги проверат етикетите за да бидат сигурни во нивниот избор.

Побарајте поздрави опции

Лицето кое треба да го елиминира глутенот од исхраната поради здравствени причини не значи дека треба да се лиши од сите омилени јадења. Можете да изберете, на пример, тестенини направени од киноа или црн ориз. Постојат многу замени кои ќе ви го олеснат животот, а никогаш не сте замислувале дека ги има, а што треба да направите е да ги барате и да ги вклучите во вашето секојдневие од денес.

Јадете овошје и зеленчук

Тоа се производи кои по природа се без глутен. Користете свежо овошје и зеленчук, живина, риба, месо, сирење и јајца како основа во вашиот оброк без ризик. Храната без глутен вклучува повеќето млечни производи, црвено и бело месо, компири, мешунки, пченка, киноа, хељда и просо.

Проверете ги етикетите

Кога одите во супермаркет, важно е да имате предвид дека треба да се посвети посебно внимание на производите што ќе ги ставите во вашата корпа и на состојките што ги содржат. Бидете внимателни ако тие укажуваат на присуство на додаден преработен шеќер и изберете ги оние што содржат природни шеќери.

Кажете им не на сосовите

Многу готови сосови што ги купуваме во супермаркетите вклучуваат брашно или глутен. Започнете со читање на состојките на секој производ што ќе го изберете. Уште подобро, обидете се да ги направите сами дома, од пченкарно брашно или некое друго брашно без глутен. Експериментирајте, испробајте различни рецепти и уживајте во оброците без страв.

Пазете се од напитоци

Глутенот не е присутен само во храната што ја јадеме, туку и во пијалоците што ги пиеме. Пивото по својата природа ја содржи оваа состојка и е едно од првите работи што треба да се внимаваат, иако сега има многу компании кои пуштија во продажба пиво без глутен. Пијалоци што можете да ги консумирате без страв се вода, сокови, вина, но и домашни ликери.

Совет на доктор

Ако сте го посетиле вашиот лекар и е утврдено преку потребните тестови што ви требаат дека треба да го отстраните глутенот од вашата исхрана, нема враќање назад. Со помош на нутриционист, добро е да следите одреден план на исхрана, заснован на сето она погоре, и да останете верни на тоа. На пример, кога одите во ресторан, претходно прочитајте го менито, обрнете посебно внимание на мезето и изберете јадења без глутен. За сè има решение!

Здравствено прашање, а не тренд

Во секој случај, важно е да знаеме што правиме и зошто го правиме тоа. Точно е дека диетите без глутен се популарни последните години и се повеќе луѓе ги избираат затоа што сметаат дека ќе бидат добри за организмот, но вистината е дека може да се случи токму спротивното. Ако нема сериозен медицински проблем, немате причина да избегнувате глутен, бидејќи може да се појават значителни недостатоци во исхраната во основните хранливи состојки како јаглехидрати, протеини, влакна, калциум и витамини. Исто така, и покрај преовладувачкиот впечаток дека ваквата диета помага во слабеење, постои сериозна можност за зголемување на вкупниот број на калории од маснотии и јаглехидрати. „Клучот“ на сè е рамнотежата.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi