23 август, 2019

Радио

Оваа диета се состои од два сегменти, вежбање и исхрана. Трае шест седмици и најмногу нагласува дванаесет намирници кои се застапени во исхраната. Освен што е посветена на енергијата, оваа диета го поттикнува градењето на мускули преку вежбите, вклучува аеробик и диетален баланс на белковини, јаглени хидрати и масти.

  1. Јадете шест оброци дневно, со цел да се одржи енергетскиот баланс
  2. Редовно пијте вода
  3. Не оптоварувајте се со броење на калориите
  4. Фокусирајте се на исхраната

Вежбањето помага телото да го согори вишокот на масти, но не е можно да се согоруваат конкретни области на мастите како што е стомакот. Диетата и вежбањето ќе помогнат да се елиминираат вишокот на маснотии од сите делови на телото. АБС исхраната е дизајнирана да ги обезбеди потребните витамини и минерали за добро здравје, а го поттикнува и создавањето на мускулна маса, кое помага за забрзување на процесот.

Оваа диета ги вклучува следниве производи:

  • Бадеми и ореви
  • Грав
  • Зелен зеленчук
  • Ниско-масни млечни производи
  • Овесни снегулки
  • Маслиново масло
  • Јајца
  • Посно месо
  • Житарици

За да се изгубат посакуваните масти, вежбањето е исто толку важно како и исхраната. Вежбите се состојат од тренинг три пати неделно, стомачни вежби два до три дена во неделата и аеробик вежби по желба два до три пати во текот на неделата.

 

Остави коментар

Почетна // живот // Исхрана // АБС диета
Горе