ГО ШПИОНИРААТ ЧОВЕЧКИОТ МОЗОК! Кина веќе подолго ја користи технологијата која ни најголемите теоретичари неможат да си ја замислат! ЛУЃЕТО ВЕЌЕ НЕМААТ ПРАВО НА ГРЕШКА !

30 јуни, 2020
kina

Новиот вид на надзор функционира со ставање на безжични сензори во капи или шешири на вработените кои во комбинација со алгоритми на вештачка интелигенција ги забележуваат емоциите на вработените како што се лутина, вознемиреност или тага итн., пренесува „Businessinsider“.

Работодавците ја користат оваа технологија наречена „емоционален надзор“ за да ја зголемат продуктивноста и профитот.

На југо-истокот на Кина, во градот Хангжу, профитот на компанијата што произведува електрична енергија скокна за 315 милиони долари од воведувањето на таа технологија во 2014 година, изјави за „South China Morning Post“ претставникот на таа компанија, Ченг Џингжа.

Тој рече дека нема сомнеж во ефектите од технологијата „емоционален надзор“ и дека податоците покажуваат дека компаниите што ја користат работат според повисоки стандарди.

„South China Morning Post“ пишува дека десетици компании и кинески војници користеле некои од програмите за „емоционален надзор“ наречени „Neuro Cap“, кои биле финансирани од државата. Овие програми беа направени на универзитетот Нингбо.

  • На почетокот, програмата предизвика отпор и непријатност затоа што вработените мислеа дека можеме да го слушаме и нивното мислење. По некое време, тие се навикнаа на уредот и го носеа цел ден на работа – рече професорката од универзитетот Нингбо, Џин Џиа.

Врз основа на информациите што ги добиле преку таа технологија, работодавците можеле да ги испраќаат вработени на слободен ден или да донесат одлука за прераспоредување на друго работно место.

  • Кога системот издава предупредување, менаџерот бара од работникот да земе слободен ден или да се премести на друго работно место. Некои работни места бараат висока концентрација. Нема простор за грешка – изјави таа.

Друг вид сензор, развиен од технолошката компанија „Deayea“, наводно бил користен од брзите возачи на железничката пруга на релација Пекинг-Шангај. Користено е капа, носена од возачот, во кое е инсталиран сензор што може да предупредува во случај возачот да заспие.