Ова овошје сѐ уште не сте го виделе?!

9 мај, 2020
ovosje

Барате промена во вашата исхрана. Обидете се со нови и чудни намирници кои можеби никогаш не сте ги виделе или чуле.

Овие намирници можат да се најдат низ целиот свет, иако чудно изгледаат, имаат големи здравствени придобивки.

Ова се најдобрите и најчудни намирници што мора да ги пробате.

1. Карамбола

Уникатно тропско овошје во форма на ѕвезда со кисел вкус, по потекло од Индонезија.

Богат извор на витамин А и минерали. Зрелите плодови имаат многу пријатен вкус, честопати се подготвени во ледени пијалоци.

Ова овошје има природни лековити својства. Екстрактот од корен се користи против труење, а лисјата против сипаници, лишаи и осип на кожата. Поради неговото диуретично дејство, се користи кај луѓе кои имаат проблеми со мочниот меур.

2. Кумкват

Цитрусно овошје во овална форма со кора која се јаде и невообичаено горчливо-слатка арома. Се одгледува во Хрватска претежно во Далмација.

Атрактивните мали плодови се одличен извор на витамини А, Ц, Е Б1 и Б2, минерали, калциум, железо и омега 3 и 6 масни киселини.

Изгледа како минијатурни портокали, но за разлика од портокалите, кората од овошјето кумкат е за јадење и вкусно.

Кумкат е сојузник во зајакнувањето на имунитетот, помагајќи во исфрлање на камења од органите и подобрување на здравјето на кардиоваскуларниот систем.

3. Питаја

Исто така познато како „овошен змеј“, потекнува од семејство кактуси од Централна Америка.

Питаја содржи многу витамини и минерали како што се: рибофлавин, ниацин, железо, фосфор, витамин Ц, витамин А и калциум.

Има корисен ефект врз здравјето на кожата, коските, забите и очите, го регулира шеќерот и го намалува крвниот притисок.

Питаја е одличен како десерт во својата сурова форма, може да се користи за правење сок. Тоа е вообичаена состојка во коктели и сладолед.

4. Кивано

По потекло од Африка, се одгледува во Нов Зеланд.

Тој е добар извор на витамин Ц, калиум и железо.

Има бројни позитивни ефекти врз здравјето на кожата, срцето, мускулите и нервите.

Витаминот Е помага во неутрализирање на штетните радикали и помага во намалување на ризикот од Алцхајмерова болест и Паркинсон.

5. Мангостин

Популарно тропско овошје, потекнува во Индонезија.

Тој е богат извор на растителни влакна, витамин Ц и умерено количество на витамин Б.

Свежото овошје е многу вкусно, а може да се подготви и како пијалок затоа што совршено ја гаси жедта во текот на летните месеци.

6. Кимчи

Многу популарно јадење во Кореја направено од ферментирана црвена или зелена зелка. Тој е одличен извор на витамини А, Б и Ц.

Здравите бактерии кои се наоѓаат во кимчиите помагаат во варењето, ги намалуваат габичните заболувања и ракот.

7. Черимоја (тропско јаболко)

Големо тропско овошје чиј вкус е комбинација од ананас, папаја и банана.

Богат е со витамин Ц, калциум и железо. Се користи за да се спречи ацидоза, лош здив, запек и воспаление на бубрезите и мочниот меур.

Можете да го користите во овошни салати, пијалаци и други десерти.

Рамбутан

Тропско овошје, со потекло во малезискиот архипелаг. Плодот е влакнест, црвен или жолт. Јадливото слатко бело месо е прикачено на семето.

Тој е одличен извор на витамин Ц и калциум.