Со својата нова деловна одлука, Кетрин Зета-Џонс станува директен конкурент на Гвинет Палтроу

8 јули, 20200
biznis

Уште една холивудска актерка реши да бара дополнителен приход, но не во актерскиот свет, туку во продажба на производи на кои е застапник. Исто како и Гвинет Палтроу, чиј бренд Goop е веќе добро познат, Кетрин Зета-Џонс реши да продава работи во кои верува.

Двете холивудски актерки не само што ќе бидат ривали на филмските екрани, туку и во бизнисот. Исто како и Гвинет Палтроу, која го промовираше брендот за животни навики Goop пред неколку години, сега одлучи да ја претстави својата верзија на велшката актерка и сопругата на Мајкл Даглас, Кетрин Зета-Џонс.

Она што ќе се продава под името Каса Зета-Џонс, ќе биде, меѓу другото, вегански чевли, кафе, но и шминка. Како што откриваат нејзините пријатели, самата актерка се надева дека нејзиниот нов проект ќе и ’даде дополнителна популарност, но и ќе и овозможи да се фокусира на нешто ново, сега кога нејзините деца се веќе возрасни.

‘Сè што создадов, го создадов со страст. Сакав да одам чекор подалеку и да создадам бренд што е исто толку убав, колку што е луксузен, а во исто време и достапен за секого “, откри Кетрин Зета-Џонс. Наводно, нејзиниот фокус ќе биде на балетанките, кои треба да се продаваат по цена од околу 53 евра, изработени од најквалитетна веганска кожа.

Но, дали таа целосно ќе ги следи стапките на Гвинет Палтроу, чија компанија минатата година беше вредна околу 200 милиони фунти, и го остави пазарот без зборови со продажба на бизарни производи како што се вагинален пароброд, разни вибратори и свеќи со мирис за нејзиниот оргазам ‘, ќе се види само во иднина.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

escort - Korsan taksi