Како од мајка родена: Коментарите за голото тело на холивудската актерка која неодамна се породи се сурови

30 октомври, 2020
toples-830x0

Клои Севињи се соблече гола во серијата по секс скандалот во филмот

Клои Севињи (45), американска актерка и моден дизајнер, неодамна доби дете со српскиот галерист Синиша Мачковиќ, а сега се соблече гола во последната епизода од серијата во која глуми.

Имено, таа има 45 години и е во врска со Мачковиќ нешто помалку од една година, а она што на нашата јавност не ѝ е толку добро познато е дека оваа актерка имала вистински секс пред камера за потребите на филм во минатото.

Клои сега се соблече топлес во последната епизода од серијата „We are who we are“ и го покажа не толку совршениот стомак и бутови.

Иако се породи пред само 5 месеци, многумина коментираат многу негативно во нејзините коментари и на Твитер. Тие велат дека не смеела да си дозволи да се соблекува, ако веќе изгледа како што изгледа и дека мора итно да се среди.

Има и такви критичари кои се „фаќаат“ за тоа како „една мајка не смее да си дозволи да го стори тоа“, иако веројатно немаат замерки кога голите секс-бомби се соблекуваат во филмови и серии без недостатоци, со совршени облини.

Во сцената го соблекува џемперот и облекува бела кошула, додека е во бели „бабски гаќички“, а по тој повод ѝ испаѓаат голите гради и брадавиците.

Таа го освои Златниот глобус за улогата во серијата „Big love“. Познато е и дека имала успеси и на други проекти, како што е хит серијата „Американска хорор приказна“.

Најголемата прашина се крена околу филмот „The Brown bunny“. Во него, актерката имаше интимна сцена со Винсент Гал (58), режисер и главен актер. Бучавата беше предизвикана од информацијата дека Клои навистина орално го задоволила Винсент и дека тие не глумеле секс сцена, што двајцата го потврдија тоа.

Како одговор на коментарите и критиките, таа изјави дека е срамота да се коментира филмот се додека не го погледнете и дека токму тогаш сè добило значење.

„Филмот е уметнички и треба да биде објавен во музеите“, рече Клои.

Најпознатиот американски критичар Роџер Иберт го означи „The Brown bunny“ како најлошо достигнување досега прикажано на Канскиот филмски фестивал.