10 заповеди за исхраната!

2 ноември, 2020
cb4b7f78587a37a0705cddfac6b6778ac7a2fa64_articlemain

1. Пресметајте го вашиот идеален внес на калории дневно

За да одржите идеална тежина, прошишан е бројот на калории што можете да ги внесете со цел тежината да остане иста. Еве како да го пресметате вашиот оптимален внес на калории.

655 + (9,6 x тежина во килограми) + (1,8 x висина во сантиметри) – (4,7 x години)

Помножете го резултатот со 4,2 за да претворите во килоџули (калории) и еве ги магичните калории!

2. Обавезно појадувајте!

По осум часа спиење и не внесување храна, метаболизмот ќе биде во мирување. Појадокот е многу важен оброк – може да ви го разубави или расипе денот. Без причина не се вели дека појадокот е најважниот оброк во денот. Исто така тоа е корисно во работата на вашиот метаболизам, затоа обидете се да не го прескокнувате!

3. Научете како работи вашето тело!

Помеѓу 60 и 70 проценти од калориите што ги внесуваме секој ден се трошат на работата на срцето, дишењето и функционирањето на важните органи, како што се бубрезите. Останатите 30-40 проценти се користат за градење на мускулна маса и помагаат во зачувување на нервното ткиво.

4. Зголемете го внесот на протеини!

Протеинот брзо согорува калории и помага во градење на мускулна маса. Протеинот го разградува шеќерот, па затоа останува помалку во крвта. Зголемете го внесот на протеини до 30 проценти од вкупниот внес на калории дневно за да го направите вашиот метаболизам подобар.

5. Зголемете го внесот на витамин Б!

Витаминот Б е масло кое го подмачкува вашиот метаболизам и го стимулира да работи, затоа проверете дали внесувате доволно од него. Извори на витамини од групата Б:

Б6 – пилешки гради, мисиркино месо

Б12 – говедско месо, лосос, сардини

Б1 – ориз, свинско месо

Б3 – пилешко месо, туна

Б9 – спанаќ

6. Изберете пијалоци кои ќе ви ја „олеснат“ работата!

Истражувањата покажуваат дека пиењето чаеви, како што се зелените, жолтите или црните, можат да го зајакнат метаболизмот. Едно истражување го потврди фактот дека метаболизмот на една жена која пие чаша зелен чај дневно работи десет проценти побрзо од оној на жена што пие вода.

7. Зачинете го вашиот живот!

Чили и сенф – два зачини типични за мексиканската, тајландската, индиската и кинеската кујна помагаат во согорувањето калории! Едно истражување докажа дека луѓето кои ги конзумирале овие зачини во исхраната го забрзале метаболизмот за дури 25 проценти, а зачините во оброците исто така можат да ја намалат можноста за прејадување.

8. Направете кардио на вистински начин!

За време на нормален тренинг, како што е утринско џогирање, трчајте во интервали. Трчајте што е можно побрзо три минути, а потоа трчајте со побавно темпо во следните шест. Овој вид вежба ја забрзува работата на вашиот метаболизам и му дава поттик да согорува калории.

9. Изберете ладни пијалоци!

Внесувањето на течности во организмот ја подобрува работата на метаболизмот. Важно е течноста да се олади, да го разниша вашиот метаболизам, така што вашето тело троши повеќе калории кога ќе се загрее!

10. Научете како работи метаболизмот!

Колку сте мускулести, толку побрз е метаболизмот! Затоа не е изненадувачки што момците имаат побрз метаболизам од жените. Дневниот внес на калории за жена е 5040-6720 kcl, а за мажите 5880-10880. Точно е дека нивниот метаболизам работи побрзо, но тие трошат скоро двојно повеќе калории од жените.