Џенифер Лопез ја држи оваа диета: Благодарение на диетата, на 51 година има совршени облини!

16 ноември, 2020
cej

Добро е познато дека Џенифер Лопез е обожавателка на теретана и дека редовно вежба со години. Затоа, дури и во 6-та деценија може да се пофали со совршено извајани стомачни и витки нозе.

Исто како што строго се придржува до својот план за вежбање, таа е исто толку усогласена со планот за диети што и го препишал нејзиниот нутриционист. Таа вели дека рамнотежата е клучот за успехот и дека покрај здравата исхрана, има денови кога ќе се лекува со таа „забранета“ храна.

“Јас се грижам за својот изглед, но не сум оптеретен. Го слушам моето тело и јадам онолку колку што бара”.

Таа вели дека не брои калории, но дека овие правила строго се почитуваат:

  1. Јадете често

„Јадам 5 пати на ден, но се обидувам да направам поголем дел од протеините во оброците“. Јаглехидратите се присутни во нејзиното мени, но во мали количини.

Пред секој оброк, јадете дел од салатата за да јадете помалку друга храна.

Нејзиниот ручек и вечера се состои од дел од малку масно месо, многу зеленчук и интегрален леб или ориз.

Ужина е или овошје или неколку ореви или црно чоколадо.

За појадок, тој обично јаде мелени јајца и пие чаша сезонско смути со овошје.

  1. Пијте многу течности

Хидратацијата е многу важна за функционирањето на целиот организам, како и за слабеењето. Затоа Џеј Ло пие најмалку 2,5 литри вода на ден.

  1. Избегнувајте конзервирана храна

Конзервираната храна е полна со додатоци кои отекуваат и создаваат гасови, па затоа пејачот ја заобиколува во широк лак.

  1. Не користете преливи, преливи или сосови

„Да, храната е многу повкусна кога се јаде со вкусна павлака и сос од мајонез, но ако сакате витка линија, не ни помислувате на нив.

Ако отстраните само додатоци од исхраната, ќе потрошите значително помалку калории. Овие додатоци може да содржат до 300 калории, што е многу.