Една вежба за јога е доволна за да ја зголемите вашата самодоверба (ВИДЕО)

9 јуни, 2020
фдрфресгфес

„Самодовербата е првиот услов за големи успеси“, рече англискиот писател Самуел Џонсон.

Во принцип, јогата е одлична за општата состојба на телото и умот. Одлична е за рамнотежа и флексибилност, но и за добра форма.

Постојат голем број истражувања и студии кои докажуваат дека јогата помага при многу физички и ментални состојби и нарушувања.

Меѓу другите, една од нив е ниска самодоверба.

Ако барате една вежба која ќе ве натера да се чувствувате подобро во еден момент, со помош на која ќе ја надминете несигурноста и ќе ја вратите самоконтролата, тогаш ова е дефинитивно јога-положбата на Вршасана (дрво).

Можеби не можеме да го отстраниме стравот, но можеме да го надминеме и да го трансформираме за да не нè задржи.

Почетна позиција за изведување на вежбата е стоечка позиција. Тоа е нога до нога. Смирете го дишењето. Затворете ги очите и фокусирајте се на левото стапало и подот – замислете колку силни корени растат од левото стапало и ве врзуваат за подот под вас. Можете малку да ги отворите очите, да пронајдете точка на подот пред вас и да се фокусирате на тоа.

Полека подигнете го десното стапало од подот и поставете го на бутот на левата нога. Ако е премногу тоа високо за вас, тогаш на листот. Сè што е важно е да постигнете стабилност. Кога ќе го сторите тоа, со вашиот здив, раширете ги рацете на страна и поставете ги над главата. Со издишувањето, спуштете ги споените дланки пред градите.

Со следното вдишување, ги подигнувате споените дланки над главата, истегнувајте колку што е можно и со издишувањето, раширете ги рацете на страна, а сечилата на рамената се поврзуваат.

Истото треба да се повтори со другата нога. Во текот на вежбата, погледнете ја точката пред вас, што ви помага да ја одржите стабилноста на едната нога.

Во оваа позиција, можете да користите и пет моќни афирмации, кои само дополнително ќе ви помогнат да ја зголемите вашата самодоверба.

Афирмациите се следни:

  • Подготвен сум да ја почувствувам сопствената сила. Моето тело ме поддржува. Јас можам да го сторам тоа.
  • Имам сè што е потребно за да направам чекор напред. Јас можам да го сторам тоа. Јас сум безбеден.
  • Јас сум сила. Стојам исправен и висок. Јас сум безбеден.
  • Гледам јасно, зборувам гласно и стојам цврсто со двете нозе на земја.
  • Подготвен сум за промена. Единствениот авторитет во мојот живот сум јас.