Диета 8 часа – Моето искуство!

21 октомври, 2020
8часа

8-часовната диета е можеби наједноставната диета во светот. Позната е и како најкратка диета. Нејзината суштина е да јадете се што сакате осум часа. Нема ограничувања кога станува збор за храната. Јадете буквално сè во количините што ги сакате.

Оваа диета ја осмислија Дејвид Зицзенко и Питер Мур и беше објавена во книга во 2013 година истата година. Меѓу другото, оваа диета сугерира супер храна што треба да се внесе за да се забрза метаболизмот.

Диета 8 часа искуство и на што се придржував
Постојат неколку упатства и совети што треба да се следат со оваа диета.

Јадете ги сите оние јадења што обично ги јадете секој ден. Тука нема промена. Она што треба да го промените е распоредот во кој ја јадете таа храна. Ако вашиот прв оброк во денот е во 9 часот наутро, тогаш последниот оброк ќе биде во 17 часот. Исто така, првиот оброк може да биде во 12 часот и да престанете да јадете со тој оброк во осум навечер. Изберете го распоредот кој најмногу ви одговара. Не мора да се држите до тој распоред секој ден. Слободно променете го.
Буквално ниту еден вид храна не е забранет.


Избегнувајте газирани пијалоци бидејќи тие се празни калории и внесувате премногу шеќер.


Обидете се да вклучите вежби во вашата дневна рутина бидејќи на тој начин губите маснотии. Вежбајте пред појадок.
Пиј многу вода. Може да го пиете во периодите од денот кога храната е забранета. Покрај вода, дозволена е незасладена лимонада, бидејќи исто и билни чаеви исто незасладени.
Иако се дозволени закуски како чипс, смокви и стапчиња за јадење, сепак е подобро да се изберат ореви како бадеми, ореви, индиски ореви.


Мојот план на исхрана
Веднаш по будењето, пијам чаша кафе, незасладено. Наместо тоа, дозволено е да се пие билен чај или пијалок за детоксикација. На пример, можете да направите лимонада, малку поинаква од стандардната.

Е ви требаат следниве состојки:

-1 лимон
-2 портокали
-Малку свеж ѓумбир


Исцедете го лимонот за да добиете свеж сок. Исцедете ги портокалите и измешајте го сокот со сок од лимон. Ѓумбирот изрендајте го или мелете го и додадете го во смесата со сокови. Измешајте сè добро и пијте. Доколку е потребно, додадете малку вода за да ја разредите смесата.

Појадок
Овој оброк е во 10 часот наутро и јас обично јадам неколку работи:

-Сад од пченични снегулки со млеко
-Смути со банана или некое друго овошје
-Печено или тврдо варено јајце

Ужинка
После час и половина, така што во 11 и пол часот правам закуска. Обично е салата, на пример краставица и лубеница, или јадам 4 бадеми.

Ручек
Овој оброк обично го јадев помеѓу 12:30 и 13 часот.

-Печена риба со зеленчук и еден јогурт со малку маснотии
-Сендвич со туна и свеж зеленчук и чаша сок од свеж зеленчук
-Тортилја со зеленчук и нискокалоричен јогурт


Ужинка
Мојата следна закуска беше три и пол. Јас таму претежно земав нешто слатко:

-Чоколаден мафин
-Некои овошја како јаболко или портокал


Уште една ужина
Во 4 часот попладне земав закуски. Овие можат да вклучуваат:

-Помал сад со чипс
-Помал сад со пуканки
-Помала порција од начос со сос од мајонез (помал процент на маснотии


Вечера
Го јадев овој оброк во 18 часот. Јадев неколку работи:

-Зеленчук на скара со пилешко и парче леб
-Пилешка супа во азиски стил / супа од леќа
-Лазања од зеленчук
-Чили од грав и чаша млеко


Каква храна јадев најмногу!
-Овошје и зеленчук – сè влезе во игра овде
-Млечни производи
-Масти и масла – маслиново масло, путер, путер, гу путер, маргарин и мајонез (ограничено)
-Протеини – Грав, соја, јајца, риба, пилешко, мисирка, свинско месо, разни протеински шејкови
-Десерт – пудинг од чоколадо, мафини, сладолед, домашни колачи, чоколадо
-Пијалоци – свежи сокови од овошје и зеленчук, пијалаци за детоксикација, вода од кокос, зелен и црн чај и кафе


Она што го избегнав!
За време на диетата во 8 часот, се обидов да се ослободам од сите масти и масла, а тоа значи маст, кокосово масло, путер. Исто така, ги избегнував сите газирани пијалоци, алкохол, како и сите купени сокови.

Покрај толку многу зеленчук, се обидов да направам нови здрави и интересни јадења со многу помалку калории.

Редовно вежбајте!
Многу е важно телото да биде активно и редовно да вежбате, бидејќи на тој начин побрзо ги отстранувате масните наслаги. Дозволени се сите видови активности и вклучуваат трчање, прескокнување јаже, пливање, возење велосипед и многу други.

Искрено, јас не бев личност за аеробик или теретана, па на почетокот воопшто ја отфрлив идејата да одам на такво вежбање. Претпочитам јога и пилатес, затоа вежбав додека бев на диета. 8-часовното искуство со диета што го стекнав откако ми помогна да продолжам со физичката активност секој ден откако изгубив вишок килограми.

Диета 8 часа – Искуство
Ја избрав оваа диета бидејќи има многу придобивки. Нема забранета храна и на сите им е дозволено да јадат. Ако добро ги балансирате оброците, многу брзо слабеете.

Доволно ми беше да правам вежби за јога 10 минути на ден и веќе се чувствував подобро и бев во подобра форма. Исто така, минутите што ги поминав вежбајќи успеаја да го започнат метаболизмот и да го одржат мускулниот тонус.

На почетокот ми беше тешко сè додека не ја одредив временската рамка во која јадев. Имав моменти кога бев гладен после вечера и сакав нешто да грицкам, но успеав да ја поминам кризата со чаеви и пијалоци за детоксикација.

8-часовното искуство со диета ми помогна да изгубам околу 4 килограми неделно. Се ослободив од надуениот стомак и сфатив дека можам да издржам без прејадување.