Диета во 4 фази: 12 килограми за 28 дена, не е лошо, нели?

13 ноември, 2020
2ca387d5e28190f2ece883aedf676e4ed6ca336d

Овој план на исхрана, покрај слабеењето, ја подобрува работата на тироидниот-дигестивен тракт и е корисен за здравјето. За четири недели ослабе 12 килограми. Најдобри резултати од исхраната се постигнуваат ако го испланираме менито така да јадеме 70 проценти од растителна храна и 30 проценти од протеинска храна дневно.

Фаза 1

Воведете радикални промени во менито веднаш, а не постепено. Заборавете на шеќерот и јаглехидратите. Јадете свеж зеленчук, но не и компири. Јадете некои овошја (најмногу бобинки), ореви и семиња, посно месо, домашни јајца и маслиново масло. Фазата трае две недели.

Фаза 2

Менито останува исто, но започнете да запишувате апсолутно сè што сте јаделе во текот на денот. Ќе изгубите шест килограми.


Фаза 3

Во вашата исхрана може да вклучите малку мешунки, цели зрна, до два алкохолни пијалоци неделно. Не смеете да јадете слатки. Оваа фаза трае две недели.

Фаза 4

Започнете, ако не сте веќе, вежбајте. Менито е како во фаза три и продолжете да пишувате што сте јаделе.