Есенската диета е моментално најголем хит: Со овој план на исхрана ќе ја доведете вашата линија до совршенство!

1 декември, 2020
235621_shutterstock-1117434239_ls


Со првите денови на есента започнува посилна храна и повеќе обилни оброци, а тоа секогаш резултира со вишок тежина. Избегнете ја грешката што повеќето луѓе ја прават со текот на годините и донесете ја линијата до совршенство оваа зима, наместо да качите неколку килограми. Ова е диета е првенствено здрава, и може да биде вистински сојузник во слабеењето.

Оваа диета не бара многу жртва, диетата е разновидна и ова се правилата што треба да се следат:

Појадок

За појадок, јадете омлет, овесна каша или сендвич од интегрален леб и пилешки гради. Што и да одберете, додадете малку салата. После тоа можете да пиете и смути по ваш избор.

Важно е да се избегнуваат пецива со бело брашно, како и слатки пијалоци како чоколадно млеко или чоколадни шејкови.


Ручек

Што се однесува до ручекот, можете да направите разни оброци кои се комбинација од сезонски зеленчук и месо. Препорачливо е да јадете риба најмалку три пати неделно, а другите четири дена да јадете пилешко, говедско и свинско месо само еден ден. Кога ќе дојде есента, добиваме и вкусна модри патлиџани кои можете редовно да ги користите. Содржат многу калиум, а ни треба калиум за водата да не остане во организмот. Исто така, нутриционистите ве советуваат редовно да јадете моркови и кисела зелка. Често може да јадете кисела зелка, бидејќи во неа има многу малку калории и многу витамини. Можете исто така да јадете кисела зелка помеѓу оброците, кога сте гладни. Благодарение на тоа, ќе имате повеќе енергија и ќе го зајакнете имунитетот.

Вечера

Можете да направите бело месо на многу начини, можете да јадете туна или некое друго месо и да додадете сезонска салата, спанаќ, кељ или карфиол. Избегнувајте пици, тестенини, лиснато тесто, сендвичи.

Ужинка

Пожелно е да имате 2 закуски во текот на денот и би било добро ако се работи за некое сезонско овошје.