Ги согоруваат мастите и калориите со брзина на светлината: Овие намирници ќе направат чудо за вашиот метаболизам

1 ноември, 2020
273075_profimedia0076540010_ff


1. Туна

Туната е богата со омега-3 масни киселини кои го стимулираат производството на лептин, хормон кој го подобрува чувството на ситост, па претпоставка е дека ќе престанеме да јадеме порано и ќе јадеме помалку храна вкупно. Исто така, го охрабрува нашето тело да „работи со поголема брзина“, односно го забрзува и согорува маснотии побрзо. Некои други видови риби имаат сличен ефект. Тоа е сина риба, како скуша и сардини, кои се уловени на Јадранот и се многу здрави, лосос, за кој треба да се издвојат повеќе пари и харинга.

2. Овесна каша

Овесните снегулки се успешен борец против чувството на глад, нè задоволуваат фино, а на нашето тело ќе му треба повеќе енергија за да ја свари. На кратко, кога ги јадете, телото согорува повеќе калории. Затоа, тие се добар избор за почеток на денот – тие ќе ве заситуваат долго време, а исто така ќе го разбудат заспаниот метаболизам.


3. Грејпфрут

Грејпфрутот содржи наргенин, флавоноид кој е најчест кај агрумите. Истражувањата покажаа дека нарингининот има антиоксидантни својства и му помага на организмот поефикасно да користи инсулин. Со други зборови, го одржува нивото на шеќер во крвта стабилно и со тоа го поттикнува согорувањето на калориите. Научниците сè уште проучуваат како грејпфрутот помага во слабеењето. Горчливиот грејпфрут не го сакаат многу луѓе. Добар начин да го консумирате повеќе е да го исечете на парчиња и да го мешате во салати. Не овошни салати, туку салати од зеленчук затоа што добро одат со зелени салати, млад спанаќ, моркови, целер …

4. Лути пиперки

Сите видови лута пиперка, благодарение на капсаицинот, алкалоид без вкус и мирис што им дава лутина, ја зголемуваат способноста на организмот да согорува калории. Истражувањата покажаа дека зачинетата храна може да го забрза метаболизмот за 25 проценти во следните три часа по оброкот.