НЕМАТЕ ВРЕМЕ ЗА ПОЈАДОК?! Доволно е да внесете само некои од овие намирници – тоа ќе ви ја даде потребната сила! Идеално и за пред тренинг!

25 август, 2020
pojadok

Резултатите покажале дека чоколадото млеко е одлично во случај на закрепнување на телото, како и во случајот пред тренинг, затоа што содржи добар баланс на протеини и јаглехидрати.

Ако сте мрзливи наутро да подготвувате појадок, доволно е да внесете храна како житарки, сушено овошје и овошни сокови.

Ова се некои од препораките за појадок во раните утрински часови

  • чоколадно млеко
  • половина банана со лажица путер од кикиритки
  • половина ѓеврек со намаз од сирење
  • тврдо варено јајце со половина тост
  • грст житарки
  • 1/4 чаша суво овошје
  • чаша исцеден овошен сок

Ако станете после 7 часот, се препорачуваат малку поголеми оброци со шолја кафе. Малку кофеин ќе ја подобри вашата издржливост. Одличен избор се протеинските барови и супа од леќа, кои ги уништуваат негативните ефекти од синоќешната храна. Тостот со малку џем е лесно сварлив оброк, а овесната каша со млеко со ниска масленост обезбедува комплекс на јаглехидрати и протеини.

Ова се некои од препораките за појадок во доцните утрински часови

  • овесна каша со млеко со ниска масленост
  • протеински барови
  • смути со лажичка протеин во прав, млеко (или бадемово млеко), замрзнато овошје и спанаќ
  • парче тост со џем
  • супа од леќа