Вегетаријанска Кето диета

16 октомври, 2020
vegetarijanska-keto-dijeta

Веќе ја спомнавме кето диета,та која е една од најпопуларните диети во светот. Луѓето низ целиот свет ја обожаваат затоа што за многу кратко време, ако ги следите правилата, можете да постигнете феноменални резултати. Може ли вегетаријанската диета Кето да одговара на тоа?

Се разбира, бидејќи веќе да знаете со сигурност – има еден улов: Кето диета не е најлесна за одржување! Треба строго да ги следите правилата или нема да видите резултати. Затоа многу луѓе дури и не се обидуваат да ја задржат оваа диета.

Што е вегетаријанска кето диета?

Како и редовната Кето диета, и оваа вегетаријанска верзија се заснова на храна богата со маснотии и има мал процент на јаглени хидрати. За време на оваа диета, ќе можете да јадете јајца и млечни производи, а вашето тело ќе може да влезе во фаза на кетоза без никакви проблеми – што е потребно за вашето тело да започне да согорува маснотии наместо гликоза.

 tanjir vegetarijanske keto dijete

Месото што вообичаено се користи за време на диетата Кето ќе го замените со здрави масти како што се: кокосово масло, јајца, авокадо, ореви и семиња.

Храна што треба да се избегнува:
За време на оваа диета, треба да избегнувате секакво месо, риба и морска храна, како и храна богата со јаглени хидрати.

Храната која треба да се намали:
• Зеленчук богат со скроб: компири, цвекло, моркови, сладок компир (сладок компир), пашканат
• Пијалоци со висок процент на шеќер: сокови, газирани сокови, енергетски пијалоци, засладен чај или кафе
• Мешунки: грав, грашок, леќа, наут
• Овошје: јаболка, банани, портокали, дињи, круши, кајсии, праски, сливи, бобинки
• Засладувачи: бел шеќер, кафеав шеќер, мед, јаворов сируп, сируп од агава
• Алкохолни пијалоци: пиво, вино и засладени коктели
• Сосови: кечап, сос од скара, сенф, засладени маринади за салати
• Преработена храна: гранола, чипс, бисквити, колачи
• Житарки: леб, ориз, киноа, овесна каша, пченица, ‘рж, тестенини

Разбирливо е дека треба да ги исфрлите сите слатки и закуски од вашата исхрана, бидејќи тие обично содржат големи количини шеќер.

Храна која е дозволено да јадете:
• Зеленчук: спанаќ, брокула, печурки, карфиол, тиквички, пиперки, домати
• Здрави масти: маслиново масло, кокосово масло, масло од авокадо и авокадо
• Ореви: ореви, бадеми, индиски ореви, ф’стаци, бразилски ореви
• Семиња: чиа, коноп, лен и семки од тиква
• Путери: путер од бадем, путер од кикирики и путер од лешник
• Млечни производи: млеко, јогурт и сирење со висок процент на млечни масти
• Протеини: јајца, тофу, спирулина
• Овошје: умерени количини на бобинки, лимони и лимес
• Додатоци на храна: босилек, црвен пипер, бибер, куркума, сол, оригано, рузмарин, мајчина душица

Пример за тридневно мени:
1 ден
• Појадок: смути направено од полномасно млеко, спанаќ и путер од кикирики
• Ручек: јуфки од тиквички со сос од авокадо и сирење
• Вечера: салата од спанаќ, пиперки, домати со тофу и авокадо

2 ден
• Појадок: омлет со сирење, домат и босилек
• Ручек: тесто за пица направено од карфиол со сирење, печурки, домат и маслиново масло
• Вечера: Тиквички полнети со мешавина од домати, сирење, спанаќ и лук

3 ден
• Појадок: грчки јогурт со ореви и чиа семе
• Ручек: јуфки од тиквички со сос од домати и оригано
• Вечера: печен карфиол и брокула со мешавина од јајца, готвење павлака и сирење

Ако сметате дека оваа диета е интересна и сакате да ја пробате, прво консултирајте се со вашиот избран лекар или нутриционист. Тие најдобро ќе ви кажат дали овој вид диета е добар за вашето здравје или не.