Како здраво и брзо да се здебелите: Храна и навики кои можат да ви помогнат во дебелеењето!

20 септември, 2020
ДЕБЕЛА НАСЛОВ

Ако не сте во можност да добиете на тежина и покрај сите обиди, прочитајте што може да ви помогне

Честопати имаме можност да читаме за диети и диети кои ни помагаат да ослабнеме. Сепак, има луѓе на кои им е потребна здрава и ефикасна диета што може да им помогне да се здебелат.

Дебелеењето е специфичен процес во кој ви треба секаков вид поддршка. Што се однесува до времето, за жал нема да можете да се здебелите преку ноќ. Ќе мора да бидете трпеливи со вашето тело, бидејќи е потребно време да се навикнете на новиот начин на исхрана.

Важно е да се напомене дека слабеењето или ненадејното слабеење може да биде симптом на голем број болести, па затоа прво треба да проверите кај вашиот лекар за било какви здравствени проблеми.

Секако, ако вашата физичка форма е природно таква, имате слаб апетит или брзо се заситувате, тогаш малите промени во вашата исхрана може да ви помогнат да се здебелите.

Совети за здраво дебелеење:

Јадете почесто. Подобро е да имате пет или шест помали оброци во текот на денот отколку да имате два големи. Веројатно многу брзо се исполнувате, така што не добивате доволно калории дури и за време на тие големи оброци.

Изберете храна побогата со хранливи материи. Пронајдете здрава храна како ореви, леб од цели зрна, црвено месо, млечни производи…

Пробајте „смути“ и шејкови. Заменете ги кафето и чајот со вкусни овошни шејкови. Секогаш додавајте една банана во смесата.

Обрнете внимание на тоа кога пиете. Пиењето течности пред оброк може да ве засити. Би било идеално да пиете голема чаша вода по секој оброк.

Секој залак е важен. Не плашете се од закуски и мали оброци. Слободно јадете неколку јаткасти плодови пред спиење.

Додадете калоричен додаток на вашиот оброк. Слободно додадете малку павлака, сирење или сос во салатата што ја јадете.

Вежбајте. Редовниот тренинг, кој се фокусира на зајакнување на мускулите, може да ви помогне.

Храна која поттикнува гоење:

Црвено месо

Докажано е дека јадењето на црвено месо помага во градењето на мускулите. Бифтекот содржи и леуцин и креатин, хранливи материи кои играат значајна улога во зголемувањето на мускулната маса. Едно истражување открило дека додавањето на црвено месо во исхраната им помага на жените да ја зголемат својата тежина за 18 проценти.

Компир

Пире или пржен, компирот е храна што лесно се спрема. Имате среќа затоа што навистина можете да го приготвувате овој зеленчук на различни начини за никогаш да не се заморите.

Ореви

Слободно додадете неколку ореви или бадеми во секоја овошна салата што ќе ја подготвите. Оваа храна има здрави масти кои ќе го започнат процесот на гоење.

Млеко и сирење

Млечните производи имаат високо ниво на протеини кои ви помагаат да градите мускули. Исто така, масните сирења лесно можат да го забрзаат процесот на гоење.

Ориз

Оризот е пригоден, ефтин извор на јаглехидрати што ќе ви помогне да се здебелите. Само 1 чаша (165 грама) варен ориз обезбедува 190 калории, 43 грама јаглени хидрати и многу малку маснотии. Исто така е доста калоричен, што значи дека лесно можете да добиете голема количина јаглехидрати и калории од една порција. Тоа ви помага да јадете повеќе храна, особено ако имате слаб апетит или брзо се заситувате.