СЕКСОТ има позитивно влијание врз работата на мозокот, но и уште две работи за подобро да се сеќавате!

3 октомври, 2020
мозок

Иако мозокот не е мускул, тој може да биде обучен или слаб.

За разлика од бицепс или задник, не можеме да видиме или почувствуваме кога нашиот мозок се претвора во неред поради „злоупотреба“. Но, секоја атрофија на овој орган се чувствува кога ќе сфатиме дека сме изгубени или едноставно не можеме да запомниме многу вообичаен странски збор.

Еве само три многу едноставни дневни навики кои можат драматично да ја подобрат функцијата на мозокот.

Полесно е да се каже од колку да се направи?

СОН

Уморни сме од повторување дека сонот е исклучително важен за сите аспекти на нашето здравје. Но, за жал, во наше време, човекот спие помалку од кое било друго време во историјата. Во средината на минатиот век, луѓето спиеја околу девет часа на ден, во седумдесеттите години оваа бројка падна на осум часа, а денес е во најдобар случај седум часа.

Сонот е неопходен за одржување на оптимално невропсихолошко оптоварување: од толкување на невербални сигнали (она што често го нарекуваме интуиција) до правилно концентрирање и организирање на информации во нашиот ум.

Со мало американско истражување од 2010 година, истражувачите ги следеле перформансите на две групи млади луѓе. Во експериментот, секој учесник извел строга задача за учење, по што едната група одмарала 90 минути, а другата останала будна додека другата не завршила неколку часа подоцна. Учесниците кои дремнуваа помеѓу вежбите се претставија значително подобро на втората задача, а исто така се претставија и подобро на тренинг. Дури и краткотраен сон „мачка“ (20-25 минути) помага во зголемување на нивото на будност и ја зајакнува меморијата.

ТРЕНИНГ ЗА МЕМОРИЈА

Artistic background made of human feature lines and symbolic elements for use with projects on human mind, consciousness, imagination, science and creativity

Ако имате повеќе од 30 години, веројатно се сеќавате на време кога знаевте барем 15 телефонски броеви напамет. Запомнете колку често користевте совети и трикови за тоа – на пример, поврзувајќи одредени броеви со нивната локација на копчињата или со датумот на раѓање? Бинго! Тоа се нарекува користење на вашиот мозок како што е наменето!

Во современиот свет, ние зачувуваме информации скоро насекаде. Написот на истражувач од 2011 година, насловен како „Влијанието на Гугл врз меморијата“, им покажа на студентите дека паметат многу помалку информации кога знаат дека можат да ги најдат во пребарувач во кое било време, со што се намалува нивната сопствена меморија. Зошто да не го користите Google во ваша корист – само обидете се да запомните сè што е ново и интересно што ќе го најдете со него. (На пример, овој напис!) Или друга вежба е вежбање на пет нови стихови неколку пати неделно.

СЕКС

Понекогаш, по долг напорен ден, мислата за дури и брз секс може да изгледа толку тешко што вие и вашиот партнер се согласувате… само спијте (што не е лошо – погледнете во првата точка). Но, ако воопшто не му дадете приоритет на сексот, тоа може да влијае на вашиот мозок.

Барем така вели студија од 2017 година за геронтологија. Научниците прашале група постари лица за нивниот сексуален живот, а потоа ги замолиле да направат стандардизиран тест. Ова откри врска помеѓу фреквенцијата на секс и интелигенција: луѓето кои тврдеа дека ја одржуваат интимноста на неделно ниво постигнаа подобри резултати од оние кои не го сторија тоа.

Вториот тест од истата година исто така го испитал влијанието на сексот врз когнитивните способности на 78 жени на возраст од 18 до 29 години. Се испостави дека оние кои имале секс почесто имале подобри резултати на тестовите за меморија. Па сега имате барем три здрави опции за тоа како да ја поминете вечерта.