Ловец на пари: Како живеат „машките спонзоруши“ на сметка на жените и не им е срам за тоа?

19 ноември, 2020
pexels-jonathan-borba-4431915-830x0

Внимание! Можете да станете мета

Иако не постои термин за мажи, што е специфично за женскиот пол, тоа не значи дека има помалку „машки спонзоруши“ отколку припадничките на понежниот пол.

Всушност, пристигна ерата на машки спонзоруши и мажи кои биле „кастрирани“ во неможноста да заработат доволно пари за да си дозволат удобен живот.

Живееме во потрошувачко општество и време во кое нечија вредност често се мери само со она што го поседува. Кога младоста и убавината ќе се комбинираат во овој контекст, но и прифаќањето на непристојни понуди како што се оние први емитувани на малите екрани во 90-тите години со познатата Деми Мур во главната улога, тогаш има отворен простор за трговија.

Претставниците на овој вид, без разлика дали се мажи и жени, имаат само едно во предвид, а тоа е да уживаат во удобен живот на сметка на партнерот.

Покрај скапите алишта, бесните автомобили, козметиката, естетските процедури, егзотичните патувања, постои и сегмент наречен социјално задоволство и статус кој е неизбежен за напредување во кариерата, токму заради просечноста на која сме врзани.

Како и да е, како што налага менталитетот, нашите луѓе се многу повеќе згрозени од девојки кои се подготвени на „сè“ со цел да го направат животот подобар преку воспоставување врски со спонзори, додека за мажи од ист тип скоро никогаш не се зборува.

Па, ајде да кажеме неколку зборови за нив и нивниот профил на личност.

Машки спонзоруши живеат од моментот, од денес за утре. Махери се во регрутирањето на нивната целна група, тие се познати личности, успешни и деловни жени, распуштеници со дарежлива алиментација, богати наследнички или постари дами со добра пензија.

Тие не се срамат да живеат во „женски јасли“ затоа што тие во суштина се луѓе со многу мало самопочитување кога тој паднал заради тоа што направил стока од себе.

Од друга страна, медиумите, како и социјалните мрежи промовираат животи со огромно богатство и луксуз, па повеќето ќе прашаат – зошто не можев да го имам ова?

За жал, трезвеноста се јавува многу брзо, што неизбежно води кон разочарување. Бидејќи, не е сè како што изгледа на Instagram.

Машките спонзоруши се слаткоречиви и знаат како да го „свртат“ пленот и тешко е да се поверува во нивните лаги. Некои ќе речат дека врската во која има заемен интерес е фер, секој добива што сака, но кога љубовта ќе се сведе на интерес, нема компензација за меѓусебната празнина.

Во секој случај, машките спонзориуши се наша реалност.

Затоа, драги дами, пазете се! Секогаш можете да бидете мета на несреќен и неисполнет маж кој го има единственото нешто што е понудено, неговата „фасада“. Празно, оштетено, безнадежно и разговор со некакво нарушување на личноста дефинитивно не е за вас.