Најлесната диета на светот што дава резултати: Оваа жена ја испроба и е воодушевена!

15 септември, 2020
диета наслов

Иако важи само за два дена во неделата, оваа диета може да ви помогне да ослабете.

Додека многу диети се фокусираат на она што го јадете, диетата позната како 5:2 ви дава само одговор на прашањето кога и колку јадете. Имено, оваа диета се заснова на фактот дека јадете сосема нормално пет дена во неделата, а јадете само 500 калории за два дена.

Нутриционистката Мелиса Милер одлучи да ја држи оваа диета еден месец за да испита како влијае на организмот.

– Ми се допадна идејата да го испробам методот 5:2. Влијае само на два дена во неделата, така што не ми беше толку тешко. Не мислев дека тоа влијае премногу на животот, како што можат и другите диета – рече таа.

Мелиса, сепак, тврди дека деновите кога се осмелила да јаде само 500 калории не биле воопшто наивни. Внесувањето на многу ниско ниво на калории дефинитивно влијаеше на нејзиното расположение.

Јасно се сеќавам како сакав да си ја изедам раката додека лежев една ноќ во кревет. Јас навистина испробав многу диети, но на почетокот имав впечаток дека нешто не е во ред со оваа диета – се присетува таа.

Сепак, Мелиса тврди дека со текот на времето, диетата станува полесна. Ако успеете да поделите 500 калории на три мали оброци, ќе ви биде многу полесно.

Можете да земете изматени јајца само од белки за појадок, да направите „пијалак“ од овошје за ручек и да подготвите варен зеленчук за вечера.

Исто така, можеби ќе ви биде полесно ако појадувате подоцна, околу 11 часот.

За успех, не е потребно два дена да бидат последователни. Можете да го дистрибуирате за да ја олесните диетата.

– На мое големо изненадување, немав потреба да се прејадувам во тие денови кога јадев нормално. После еден месец од оваа диета, можам да признаам дека е многу ефикасна.

Овие 3 работи можат да ви помогнат доколку вашата ви диета оди тешко:

  • Започнете диета со пријател. Многу пати кога сакате да се предадете, ќе има некој со вас кој ќе ве спречи во тоа.
  • Истражете во кое време од денот сте најгладни, распределете 500 калории соодветно. Секој залак е важен кога толку мала количина на храна се внесува во текот на денот.
  • Јадете помалку во оние денови кога сте зафатени. Можеби е подобро да се изберат работни денови за оние со 500 калории, бидејќи работата ќе ве одвлече од глад.

Резултатите од диетата

Дефинитивно е можно да се намали телесната тежина со оваа диета. Може да изгубите околу 5 проценти од вкупната тежина ако се држите до оваа диета еден месец. Сепак, Мелиса истакна дека оваа диета е поважна за здравјето. Погодно е да обрнете поголемо внимание на она што го јадете два дена во неделата. На тој начин, веројатно ќе забележите каква непотребна храна јадете во обични денови.

Мелиса исто така строго истакна дека оваа диета не е за секого и дека не им ја препорачува на бремени жени или лица со дијабетес.