Нежно тапкајте со прстите по овие делови на телото и почувствувајте ги промените – Ќе бидете изненадени!

15 мај, 2020
Capture

Акопресурата со тапкање (EFT) нуди брзо ослободување од секојдневниот стрес .Таа може да ги зајакне телото и духот и да ги ублажи различните заболувања и да го намали стресот и стравот. Ова ќе го олесни враќањето на рамнотежата во секојдневниот живот. Тапкањето го зголемува нивото на енергија и ја јакне самодовербата. Покрај тоа, може да придонесе за подобрување на менталното и физичкото здравје. Акупресурата со тапкање има свои корени во традиционалната кинеска медицина. Започнува од фактот дека причината за многу ментални, емоционални и физички симптоми е прекин на протокот на енергија во организмот. Акупресурата со тапкање ги крши блокадите и енергијата може повторно да тече слободно – како кога напнатите делови од телото се опуштени за време на масажа.EFT од Гери Крег Методот е познат како EFT = Техники на слободата на емоцијата. Во 1995 година, ЕТФ го пренесе Гери Крег во Европа од Соединетите држави. Тој ја усоврши оваа техника, така што секој може да го направи тоа самостојно.

View this post on Instagram

SIE IST ONLINE!!! 🎉😍🎉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ .⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Meine nigelnagelneue Webseite ist online & somit ist auch meine Neupositionierung nun offiziell!🌱 Natürlich werde ich nach wie vor Expertin für Essstörungen sein, aber eben nicht nur. Denn ich habe in den letzten Monaten – auch während der Reha – stark in meinem Herzen gespürt, dass ich "mehr" als nur die ehemalige Essgestörte bin und sein möchte. Ich habe mich lange Zeit klein gehalten und an vielen Stellen nicht mal erwähnt, dass ich Psychologin bin. Aber ich bin es nun mal und bringe daher ein breites Spektrum an psychologischem Wissen mit, ob es mir nun selbst passt oder nicht.🙈😊 Und nun wo ich mit der EFT-Klopfakupressur für mich endlich die für mich ideale Methode gefunden habe, die meine Coachingtätigkeit enorm bereichert, traue ich mich jetzt auch entgegen allen Empfehlungen von Businesscoaches meine spitze Positionierung (Essstörung) aufzugeben, um den Raum für all die Themen, die mir genau so am Herzen liegen, zu öffnen.❤ Themen wie Ängste, Panikattacken, belastende Emotionen, blockierende Glaubenssätze und auch körperliche Schmerzen. Denn aus meiner Sicht ist alles miteinander verbunden. Geist – Seele – Körper.✨ Und dem kann ich nun endlich mit dem psychologischen EFT-Coaching gerecht werden. So gesehen ist die Art, wie ich nun arbeite, um ein Vielfaches spezifischer als vorher, dafür die Themen breiter.💁‍♀ Es fühlt sich richtig richtig an und ich freue mich, dich / euch nun mit meinem neuen Angebot so gut wie möglich unterstützen zu können.🤗⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ .⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 💗 www.carolevolkart.com 💗 oder Link in Bio ✨⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ .⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #neupositionierung #neuewebseite #vorfreude #psychologin #onlinepsychologin #ängste #panik #burnout #depression #essstörung #bulimie #bingeeating #orthorexie #esssucht #emotionalesessen #süchteloswerden #onlinecoach #eftcoach #eftcoaching #eft #klopfakupressur #emotionalfreedomtechniques #tcm #psychologinbasel #selbsthilfetool #mutentwickeln #stressreduzieren #stressmanagement

A post shared by Carole ⋒ Inner Peace Mentorin (@carolevolkart) on

Како функционира оваа метода?

ETF техниката е релативно лесна да се научи затоа што секогаш се повторува истиот редослед на тапкање на телото. Не ви треба ништо друго освен своите раце. Тапкањето на одредени точки на акупресурата се поврзани со нашите органи и истите се тапкаат по одреден редослед.

Подготовка

 Земете еден проблем што ве сериозно ве мачи и формулирајте реченица, на пример: „Јас сум лут на колегата, но сепак се сакам и целосно се прифаќам“. Тоа помага да се смирите ментално и емоционално. Одлучете – на скала од 1-10 – колку овој проблем ве мачи.

Тапкање

 Најдобро е да ги користите показалецот и средниот прст за да тапката.Тоа не мора да биде особено силно, доволно е по неколку секунди на секоја точка. Кога го правите тоа,кажете си на себеси гласна формулирана реченица во скратена форма, на пример: „Јас сум лут на колегата“.

• 1 точка: внатрешна страна на веѓата

• 2-та точка: веднаш до окото

• 3-та точка: под окото

• 4-та точка: под носот

• 5-та точка: на брадата

• 6-та точка: внатрешна страна на клучната коска

• 7-та точка: под раката (странично на телото, околу 10 см под пазувите)

 • 8-та точка: ширина на дланката под клучната коска

 • 9-та точка: палецот (горната страна)

• 10-та точка: показалецот (горната страна)

• 11 точка: среден прст (горната страна)

 • точка 12: мал прст (горната страна)

• точка 13: надворешен дел од дланката

• точка 14: горниот дел од дланката (помеѓу малиот прст и до малиот прст)

Ќе се чувствувате олеснето и порелаксирани

Како по правило, по една или две серии на тапкање ќе се чувствувате полесно и порелаксирано, ослободени од проблеми. Можете дури и да почувствувате топлина и пецкање по целото тело. Ако не работи веднаш, потребно е само малку трпеливост и вежбање. Тапкањето е малку веројатно да ги реши вашите длабоко вкоренети проблеми, но ќе ви помогне да се справите подобро со секојдневниот стрес.