Прошетката од 30 минути дневно го намалува ризокот од рак!!!

20 јуни, 2020
Par-šeta

Новите истражувања покажаа дека колку повеќе се движиме, толку повеќе го намалуваме ризикот од смрт од тумори.

Во периодот од април 2019 година до април 2020 година, 268 учесници во студијата починале од карцином, а овие пациенти седеле, во просек, 14 минути подолго на ден од другите учесници.

Според истражувачите, доволно е да се заменат само 30 минути седење на ден со движење, дури и ако тоа е прошетка, за да се намали овој ризик за скоро десет проценти.

Наместо да седите, редовно вежбајте со умерен или висок интензитет, и со тоа можете да го намалите овој ризик на само една третина.

Тимот од Центарот за тумор во Хјустон на д-р Андерсон се надева дека ова ќе може да им помогне на здравствените работници да дизајнираат вежби и да ги охрабрат своите пациенти да се движат и вежбаат што е можно повеќе.

Авторите собирале податоци за оваа студија од мај 2009 до декември 2012 година, а во тој период во студијата учествувале повеќе од 8000 возрасни луѓе, постари од 45 години.

Тие го мереле времето кое учесниците го поминувале неактивно, и оние го поминувале во лесна физичка активност и во активности со умерен до висок интензитет.

Во периодот од април 2019 година до април 2020 година, 268 учесници, ии околу 3,3 проценти од испитаниците починале од карцином, а утврдено е дека овие пациенти, во просек, седеле 14 минути подолго на ден во споредба со останатите учесници во студијата.

Исто така, утврдено е дека пациенти кои преживеале биле поактивни.

  • Овие резултати покажуваат дека кај пациенти со карцином, дури и најмала физичка активност може да влијае на исходот на болеста, напишале истражувачите.

Една студија од 2008 година предупреди дека туморите веќе некое време се водечка причина за смрт во Соединетите држави и дека повеќе од 50 проценти од нив би можеле да бидат спречени со здрав начин на живот.

Според препораката на лекарот, потребни се најмалку 150 минути активност и вежбање неделно.