Се прашувате како да ги отстраните мастите од бутовите? Еве погледнете!

8 септември, 2020
bedrooo

На пат да стекнеме добра кондиција и мускулести нозе, ние често правиме погрешни вежби што прават бутовите да изгледаат поголеми отколку што треба.

За да се избегне ова, постои посебна рутина која ќе ви помогне да имате витки и тонирани нозе.

Најдобриот дел од сето тоа е што сите овие вежби можете да ги изведувате дома.

Триаголно подигнување на ногата

Легнете на подот. Потпрете се на десната рака и потпирајте го вашето тело. Допрете ја левата нога со левата рака. Десната треба да остане рамна. Ако не можете целосно да го исправите левото колено, во ред е. Можете да го свиткате малку. Започнете полека да ја кревате десната нога.

Направете три серии од 15 повторувања па сменете ги страните.

Странична штица

Сместете се во положба на страничната штица. Ставете ја десната рака на бутот. Левата рака е испружена и потпрена на подот. Не ја виткајте раката на лактот како што направивте на претходната вежба. Свиткајте ги нозете така што стапалата ќе бидат зад колковите. Полека подигнете ја десната нога, а потоа вратете ја на почетната позиција. Повторете три сета од 15 повторувања, а потоа сменете ги страните.

Дијамантски потези

Легнете на грб. Рацете треба да бидат покрај вашето тело. Подигнете ги нозете нагоре и свиткајте ги колената. Ова е почетна позиција. Допрете ги стапалата така што позицијата ќе ве потсетува на жаба.

Истегнете ги нозете колку што е можно повеќе настрана. Започнете да ја стискате внатрешноста на бутовите за да ги споите. Вратете се на почетната позиција. Направете три сета од по 15 повторувања.

Стиснете и клекнете

Застанете исправено. Ставете перница помеѓу колената и стиснете ги мускулите на бутот. Клекнете со свиткување и туркање на задникот назад. Стиснете ја перницата уште повеќе со колената.

Повлечете го телото надолу, како пружина, а потоа отскокнете четири пати. Држете ги рацете пред градите. Вратете се на почетната позиција. Повторете три сета со 15 повторувања.