Бикини детоксикација: Тридневна диетална програма која ја елиминира тежината и го отстранува целулитот!

27 јуни, 2020
кјнмлкмлк


Основни принципи на бикини детоксикацијата

За да ги видите резултатите од детоксикацијата, неопходно е да се придржувате до диетата најмалку три дена. Доколку сакате да ослабнете, продолжете ја диетата со детоксикација две или повеќе недели, под услов да немате здравствени проблеми. За главните оброци во денот, изберете главно храна од групата која е дозволена во детоксикацијата и избегнувајте целосно или значително намалување на забранетата.

Покрај тоа, додајте детокс сокови и супи од зеленчук во вашата програма кои го хидрираат организмот и се борат против целулитот.

Кафето – како и алкохолот – нема место во детоксикацијата. Но, ако не можете да си го замислите денот без кафе, не се откажувајте од омилениот пијалок затоа што може да имате главоболки, гадење и намалена енергија.

Што да се јаде за време на оваа диета?

Збогатете ја вашата дневна диета со комбинации на следнава храна:

Свеж зеленчук: краставица, зелена салата, брокула, зелка, аспарагус, моркови, грашок, кромид, артичока, сладок компир, спанаќ и сите билки и зачини.

Свежо сезонско овошје.

Семиња и јатки: солени и сирови ореви, бадеми, бразилски ореви, кикиритки, семки од тиква, семки од сончоглед, сусам, семе од чиа.

Мешунки: грав и леќа. Протеини: риба, пилешко, мисирка, јајце, јагнешко месо.

Пијалоци: билен чај, зелен чај, растително млеко без додаден шеќер. Покрај тоа: морска сол во умереност, екстра девственото ладно маслиново масло, јаболков оцет, мед.

Што треба да се избегнува?

Сè додека сте на диетата „Бикини детокс“, обидете се да ја избегнете или значително да ја намалите следната храна. Потоа постепено вратете ја во вашата диета, внимавајќи да ја консумирате во мали количини, а не редовно.

Протеини: говедско, свинско месо, школки.

Млечни производи: млеко, јогурт, сирење и путер.

Шеќер: слатки, чоколадо, џемови.

Конзервирана храна, претходно зготвена, замрзната, чипс и житарици за појадок.

Преработена храна: бел ориз, бел леб, колачи

Брза храна: пржена храна, подготвени хамбургери.

Пијалоци: алкохол, кафе, црн чај, безалкохолни пијалоци, готови сокови.

Покрај тоа: кујнска сол, маргарин, путер од кикирики, спакувани преливи и сосови, вештачки бои, вкусови, адитиви, засилувачи на вкусови и хидрогенизирани масти.