4 начини да го намалите холестеролот без лекови

14 октомври, 2020
4-nacina-da-oborite-holesterol-bez-lekova-koliko-kalorija-ima-1-gram-masnoce

1. Избегнувајте ги лошите масти

Најлоши се, според експертите, таканаречените „транс масти“. Овие масти се формираат со додавање на водород во течни масти со цел да ги претворат во цврста состојба, а целта е, пред сè, да се продолжи рокот на траење на храната на која се додаваат. Производителите на брза храна ги прифатија бидејќи можат да се користат повеќе пати. И иако притисокот на јавното мислење е толку голем што транс мастите исчезнуваат од производите на многу компании, сепак има некои, особено кај пекарските производи. Не можете да знаете колку користат во ресторани и продавници за зготвена храна … Заситените масти исто така можат да бидат ризична причина за висок холестерол, но нутриционистите се согласуваат дека треба да јадете помали количини – до 4 жолчки неделно, и колку белки сакате.

Путер и полномасни сирења?

Само малку и не почесто од еднаш во петнаесет дена.

2. Јадете повеќе од добрите масти

Незаситените масти го намалуваат холестеролот – се препорачуваат сончогледово и маслиново масло, како и масло од семе од грозје и коноп. Масна риба е исто така добра – туна, лосос, харинга и скуша. Јадете повеќе семиња и јатки.

3. Јадете лесна храна

Колку е посилна бојата на храната, толку повеќе корисни состојки во неа – фитостеролите го намалуваат холестеролот – затоа јадете зеленчук со темно зелен лисја, моркови, домати, јагоди, сливи, боровинки!