Избегнете го ова застрашувачко искуство на едноставен начин: Дишење кое спречува паничен напад

12 мај, 2020
panic attac

Повеќето луѓе барем еднаш во својот живот доживеале паника, да почнат  забрзано да дишат, дланките се потат, срцето почнува да чука брзо и неправилно, а телото станува слабо и трепете. Да се чувствуваат како да ќе се онесвестат или ќе умрат. Сите овие симптоми се дел од многу непријатно физичко искуство, од ментално потекло – напади на паника.

Вежби, т.е. техники на дишење што можете да ги примените во таа ситуација, значително ќе помогнат да се спречи развој на нападот, ако е веќе развиен – да ги смирите симптомите и брзо да го вратите телото во рамнотежа.

Како да дишете кога ќе почувствувате напад на паника:

  • Дишете од стомакот, вдишете го воздухот преку носот, полека, броејќи до пет
  • Кога длабоко ќе вдишете, задржете го здивот и повторно бројте до пет.
  • Започнете со издишување многу лесно, преку носот или устата, броејќи до пет и издишувајте целосно.
  • Кога ќе издишете, вдишувајте и издишувајте двапати со вообичаениот ритам на дишење што нормално го имате, а потоа повторете ја техниката на длабок здив. Повторете го циклусот три пати и до тогаш веќе ќе почувствувате како симптомите почнуваат да се намалуваат, пулсот се смирува и дишењето се нормализира.

Сите луѓе кои се склони кон напади на паника имаат свои развиени механизми за борба против ова непријатно нарушување, така што кога ќе ја примените споменатата техника на дишење, можете да ги повторите во себе оние мантри кои инаку ви помагаат да се смирите – дали се брои, повторувајте некои смирувачки зборови или оддалечувајќи се од нарушените мисли со нешто убаво, во секој случај ќе ви помогнат да се смирите побрзо и да се вратите во нормала.