Како да се ослободите од токсичниот начин на размислување?

23 јуни, 2020
сдсдсдсдс

Кога зборуваме за токсични мисли, тие ги вклучуваат сите оние негативни мисли кои имаат лоши последици по вашето психо-физичко здравје – страв, љубомора, огорченост, самокритичност, вина и сл. Сето ова остава „горчлив вкус во устата“, но исто така нè спречува да уживаме во нашиот личен мир. Ситуацијата со коронавирусот е доволно стресна, затоа овие емоции се реално вишок за вас. Сепак, човечко е да ги чувствуваме, но имаме алатки да ги замолчиме. Тоа е прашање на дисциплина, вежбање и самосвесност.

Демистифицирање на црните мисли е исто така нешто што може да ви помогне. По десетина длабоки вдишувања, посветете се на реална слика за работите или повикајте пријател да ви помогне во тоа. Така, ќе откриете дека вашето сценарио не е единствено вистинско, може да се открие на попозитивни начини. Ако сте вознемирени од самата неизвесност во оваа ситуација, држете се до моментот и размислете само еден ден однапред. Концентрирајте се на работите што можете да влијаете сега. Што можете да направите сега за да се чувствувате подобро, што ќе ве развесели денес?