Нема подобра вежба за цврст задник и нозе и еве како НАЈБРЗО ќе ги видите РЕЗУЛТАТИТЕ!

23 јуни, 2020
;u;wevi

Вежбањето чучњеви ќе го забрза вашиот метаболизам поттикнувајќи побрзо согорување на маснотиите и ова може да резултира во губење на тежината.

Севкупно, редовните вакви вежби ќе го подобрат вашиот квалитет на живот и ќе ги олеснат секојдневните задачи и одговорности.

За почетниците, важно е да знаете како правилно да направите чучњеви:

– свитканите колена да не ги надминуваат врвовите на прстите на стапалото. Ако правилно постапувате, ќе почувствувате контракции на глутеус мускулите за време на секое клекнување.

Ако не чувствувате дека се затегнуваат мускулите, тогаш најверојатно ја пренесувате тежината на телото во предниот дел од стапалото наместо петицата. Ова значи дека најголем дел од работата ја вршат квадрицепсите, а не глутеус мускулите. За да го поправите ова, пренесете ја телесната тежина на вашите потпетици и притиснете го глутеусот додека се враќате на почетната позиција.

Повеќето експерти препорачуваат сет од десет до дваесет или триесет сквотови на ден, два до три пати неделно.

Вашиот план за чучњеви може да биде и ваков:

20 чучњеви на ден – совршен за почетници. Ако додадете чучњеви во вашата програма за вежбање, во почетокот не треба да изведувате повеќе од 20 клекнувања. Кога ова ќе ви стане лесно, можете да го зголемите бројот на чичњеви.

50 чучњеви на ден – одлично за оние кои особено сакаат да го забрзаат метаболизмот.

100 чучњеви на ден – идеални за луѓе кои сакаат да ги видат и чувствуваат бројните резултати од вежбање, вклучително и зголемување на мускулната маса, подобра издржливост и промени во животниот стил.