ПОВЕЌЕТО ЛУЃЕ ПОРАДИ ОВИЕ СИМПТОМИ ЗАВРШУВААТ ВО БОЛНИЦА! Тие мислат дека имаат срцев удар, но всушност се борат со ужасни проблеми

17 август, 2020
ha

Нападот на паника доаѓа од група анксиозни нарушувања, а честопати се јавува без никаков знак И предупредување, а лицето во тој момент верува дека навистина ќе умре, ќе го изгубат здивот или ќе ја изгубат свеста. Станува збор за интензивни стравови кои изгледаат несовладливи во тие моменти.

За време на првиот паничен напад, повеќето луѓе завршуваат во просторијата за итни случаи, по што посетуваат кардиолог. Откако ќе се потврди дека немате физички симптоми или проблеми, се препорачува да разговарате со психолог, а когнитивната терапија во однесувањето или едноставната промена на навиките како што е избегнување на стрес, намалување на внесот на кофеин и алкохол, доволно спиење и воведување на соодветна диета, честопати се споменува како најдобра опција.

Ако имате проблеми и често имате панични напади, користете ги следниве совети:

Поради застрашувачките симптоми поврзани со панични напади, големи се шансите мислата за смрт да помине низ вашата глава, но важно е да се воздржите и да размислите рационално дека нападот на паника никогаш не предизвикува смрт. Мислете на тоа како за неколку минути сите симптоми ќе исчезнат и ќе останете неповредени.

Пронајдете стабилна точка

 Губењето ориентација е еден од симптомите на паничен напад, така што човек честопати е убеден дека ќе ја изгуби свеста. Во тој момент, важно е да пронајдете нешто што ќе ве потсети дека сте безбедни и дека сте добро. Може да се потпрете на вратата за да се потсетите дека сте стабилни или го вдишувате мирисот на вашиот омилен парфем … Направете го ова така што чувството на беспомошност нема да го храни вашиот страв уште повеќе.

Бидете свесни за симптомите и негативните емоции

Да се биде во мета позиција не е лесно, а тоа значи да се биде свесен за настанот, но да го набљудувате разумно, како да не ви се случува. За да го овозможите ова, запишете ги сите симптоми што сте ги признале претходно и имајте ги на ум кога нападот се повторува. Тогаш може да се каже дека „тоа е само напад и ќе помине“.

Дознајте што се случува со вашето тело за време на паничен напад

Можеби се чувствувате како да се онесвести или едноставно имате срцев удар, но важно е да знаете дека сите лекари потврдија дека никогаш не доќивеале некое лице всушност да се онесвестило или имало срцев удар за време на напад . Имајќи го тоа предвид, ќе ви биде полесно да се справите.

Дишете длабоко и свесно

Хипервентилацијата е специфична за време на нападот, но не смеете да го дозволите тоа. Земете хартиена кеса за да вдишете.

Пијте вода

Постои нешто поврзано со водата што ќе го намали интензитетот на паничниот напад, па ќе можете полесно да го поднесете. Попрскајте го лицето со вода или земете коцки мраз во рака.