5 намирници кои треба да ги јадете за доручек: Даваат енергија, го намалуваат холестеролот и го чуваат срцето

24 јули, 2021
fried-eggs-8463671920-830x0

Нутриционистите сметаат дека појадокот е најважниот оброк во денот, па затоа е многу важно храната што ја јадеме да биде здрава.

Како што препорачуваат нутриционистите, за првиот оброк во денот треба да избегнувате слатка и храна полна со шеќер.

Шеќерите, објаснуваат нутриционистите, ќе ја намалат енергијата и ќе предизвикаат прејадување подоцна во текот на денот.

Препорачливо е да се јадат житарки со помалку од четири грама додаден шеќер по порција и незасладени млечни производи, а најважно е да не се користат пијалоци со шеќер.

Нутриционистите препорачуваат наутро да јадете протеини со малку маснотии, како јајца и незасладени млечни производи, како и пилешко, и да го намалите внесувањето на производи од месо.

Добар појадок, потсетуваат нутриционистите, треба да содржи протеини, масти и јаглехидрати, како и растителни влакна.

  1. Овес

Овес е растение полно со растителни влакна и растителни протеини, како и витамини од групата Б и минерали, вклучувајќи железо, калциум и магнезиум.

Покрај тоа, благодарение на бета-глуканот, овесот е поврзан со намален ризик од срцеви заболувања, а докажано е дека го намалува лошиот холестерол.

  1. Јајца

Оваа храна е полна со витамини А, Д и Б12. Јајцата се ефтина и хранлива храна. Две јајца содржат повеќе од 50 проценти од витамин холин што ни е потребен на ден, што влијае на меморијата, расположението и контролата на мускулите.

Само едно јајце има приближно осум грама протеини потребни за нашето тело, особено кожата, крвта и коските.

  1. Семиња

Сусам, чиа, сончоглед, тиква или лен се семе што можете да го додадете во житарици, смути, пудинзи, па дури и во колачи. Тие содржат протеини, цинк, магнезиум, железо и калциум.

Тие исто така содржат растителни влакна кои помагаат да се намали лошиот холестерол (ЛДЛ), додека се зголемува добриот холестерол (ХДЛ).

  1. Грчки јогурт

Обичен грчки јогурт е полн со калциум и пробиотици, но нутриционистите препорачуваат да ги изберете оние со пет или повеќе соеви на бактериски култури.

Ако навистина сакате слатки за појадок, додајте овошје во јогуртот. Грчкиот јогурт често се збогатува со витамин Д.

  1. Банани

Бананите се идеални за почеток на денот, бидејќи тие ни даваат чувство на ситост подолго време, а се полни со фолати и витамини од групата Б кои помагаат при производство на серотонин, што го подобрува расположението.
Ова овошје помага и во намалување на холестеролот и спречува затнување на артериите.

Бананите, заедно со семе и овес, се чувари на здравјето на вашето срце.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi