АЕРОБИК ИЛИ ТЕРЕТАНА: Еве кој тренинг е идеален за вашиот тип на градба!

2 септември, 2021
196893_shutterstock-334202024_ls

Пред сe, на самиот почеток, важно е да се разбере дека секој тренинг е ефикасен само во комбинација со правилна исхрана.

Кои се придобивките од аеробик, трчање и одење во тератана?

Аеробикот може да се дефинира како физичка активност со среден интензитет. Овој вид тренинг троши многу калории, но тоа е најлош избор ако го споредиме со тренинг во теретана и трчање.

Еден од главните проблеми е недоволното приспособување и внимание на тренерот кон секој поединец во групата, додека другиот проблем е одредена граница што може да се постигне.

Обучувачите се согласуваат дека аеробикот 60 минути согорува околу 400 калории.

Трчањето е одлична физичка активност, но зависи од тоа како се применува колку калории ќе согорите.

Долгорочното континуирано трчање е активност каде пулсот е под анаеробниот праг, односно под 170 отчукувања во минута, безбеден, но и најлош начин за намалување на масното ткиво. По околу дваесет минути, ќе бидете во зоната за согорување на маснотии, но таа потрошувачка ќе биде значително помала со поголема потрошувачка на време во споредба со другите видови трчање.

Обуката HIIT е значително подобра форма на обука. Станува збор за интервален тренинг кој содржи серија краткорочни интензивни, односно брзи трчања, кои нужно се проследени со периоди на активен одмор, односно или одење или побавно трчање.

Една студија објавена во 2015 година вели дека 30 минути добро дозирана интервална обука за HIIT може да замени 2,5 часа трчање со континуирана брзина, земајќи ја предвид потрошувачката на маснотии, ефектот после тренинг и забрзување на метаболизмот на испитаниците. Во секој случај, трчањето има корисен ефект врз голем број параметри на телото и може успешно да се практикува во програми за слабеење.

Обуката во теретана е одлична за оние луѓе кои сакаат да изгубат маснотии и да градат мускули, бидејќи постои можност за индивидуален пристап кон секој вежбач, пишување соодветна програма за вежбање, како и комбинирање на повеќе начини на работа и тренинг во повеќе зони на оптоварување.

Ако интензитетот на работата е среден или висок, тренингот во теретана во комбинација со кардио тренинг може да согори до 1500 калории за 60 до 90 минути.