Бразилска диета: Мени со кое можете да изгубите 12 килограми за еден месец

7 мај, 2021
бразилска диета

Бразил има еден од најдобрите упатства за исхрана во целиот свет. Зошто? Бидејќи бразилската диета не се фокусира на хранливи материи, калории или губење на тежината. Она што ја поттикнува бразилската диета е готвење дома, престанување со конзумирање брза храна и консумирање свежо овошје и зеленчук.

Бразилците имаат поинаков начин на живот од западниот свет и поради своите навики во исхраната станаа пример за оние кои сакаат да изгубат вишок килограми. Некои студии сугерираат дека бразилската диета може да изгуби околу 12 килограми за еден месец. Како и со сите диети, потребно е да нема гладување затоа што всушност создава контра-ефект и стимулира акумулација на маснотии и „резерви“ во организмот.

Правила на бразилската диета
Бразилската диета претежно вклучува ориз, мешунки, корен зеленчук, сосови од зеленчук и свежо овошје. Тие исто така често ќе најдат чили и риба и морска храна на менито. Тие препорачуваат подготовка на оброци со протеини, здрава и свежа храна, а пржењето во масло не доаѓа предвид. Бразилската диета речиси и не содржи јаглехидрати и лоши масти.

Бразилците имаат поговорка „јадете за да преживеете, а не живејте за да јадете“ што значи дека никој нема да профитира од прејадување, но дека потрошувачката на храна треба да биде умерена.

Еве уште неколку бразилски правила за исхрана кои ќе ви помогнат полесно да изгубите тежина:

  • исфрлејте брза и конзервирана храна
  • конзумирајте свежо овошје и зеленчук
  • конзумирајте што е можно помалку обработена храна
  • избегнувајте храна со додадени шеќери
  • гответе дома наместо да консумирате брзи или подготвени јадења
  • наместо два големи оброка на ден, јадете повеќе помали оброци во текот на денот
  • исфрлете газирани пијалоци и алкохол
  • паузирајте осум часа помеѓу поголемите оброци

Бразилската диета се заснова на консумирање храна што отсекогаш сме можеле да ја најдеме во нашето опкружување, наместо да консумираме вештачки подготвена храна. Јасно е дека таквата храна е богата со протеини, минерали и витамини кои се повеќе од неопходни за здраво функционирање на организмот и слабеење.

Затоа, тие препорачуваат да се избегнува храна во која се додадени шеќери, сол или маснотии. Ова се, покрај брзата храна и производите што повеќето од нас ги имаат во кујната како што се сушени производи од месо, сосови како мајонез и кечап, готови супи и слично.

Не треба да се заборави дека газираните пијалоци содржат високо ниво на додаден шеќер и други адитиви и затоа треба да се избегнуваат. Алкохолот не се препорачува поради додадените шеќери, но и калориите што ги содржи.

Свежата храна е побогата со витамини и минерали, но и омега масни киселини кои се потребни за зајакнување на телото и мозокот.

Оваа диета треба да ја избегнуваат луѓе кои имаат дигестивни проблеми, чир на желудник или некои други проблеми со желудникот и црниот дроб. Дефинитивно е добра идеја да се консултирате со лекар пред да вежбате.

Подолу се дадени идеи за дневното мени за бразилската диета:

Понеделник
Појадок: Чаша сок од портокал, еден портокал и јаболко
Ручек: Две парчиња интегрален тост, две чаши сок од портокал
Вечера: Две парчиња тост, чаша сок од портокал

Вторник
Појадок: Две парчиња тост и две чаши обезмастено млеко
Ручек: 100 грама варен ориз, 140 грама салата, чаша сок од портокал и лажица лимон
Вечера: 200 грама варено месо, две јаболка, шест лисја зелена салата

Среда
Појадок: Свеж сок од едно јаболко, парче тост
Ручек: Два варени компири, четири моркови, 100 грама варено месо
Вечера: Две варени јајца, 200 грама риба

Четврток
Појадок: Две јаболка и чаша свеж сок од јаболко
Ручек: 100 грама посно месо, 150 грама риба, два моркови
Вечера: Сад со супа од зеленчук, две чинии риба супа, две парчиња леб од интегрално

Петок
Појадок: 100 грама ананас, две чаши сок од ананас
Ручек: Два портокали, тост и две парчиња сирење
Вечера: Три варени јајца, 150 грама салата со моркови и чаша овошен сок

Сабота
Појадок: Две чаши сок од јаболко и два тост
Ручек: Сад со супа од зеленчук, сад со супа од печурки и сад со супа од риба
Вечера: 100 грама месо и 100 грама салата

Недела
Ова е ден кога можете да јадете поразновидно, но сепак во правилата на бразилската диета.