Диетата „хибернација“ на познатиот британски фармацевт: Ја свртува биологијата на организмот во ваша корист и ги намалува килограмите додека спиете!

8 јануари, 2021
191155_shutterstock-1012153588_ls

Во исто време, делува за подобро спиење и губење на тежината, едноставно со употреба на биологијата на нашето тело и соработка со него, наместо да работи против него

Слабеењето и проблемите со спиењето се теми кои интересираат и мачат многумина, а решението би можело да го понуди таканаречената диета за хибернација, во која процесот на слабеење, како што сугерира името, започнува во текот на ноќта, а во исто време ви помага да спиете подобро!

Клучното правило на диетата за хибернација е да земете една до две лажици мед пред спиење, или во форма на топол пијалок, во смути или директно од тегла.

Диетата е осмислена од британскиот фармацевт и нутриционист Мајк МекКинс, кој вели дека истовремено работи за подобро спиење и слабеење, едноставно со употреба на биологијата на нашето тело и соработка со него, наместо да работи против тоа.

„Диетата за хибернација работи со тоа што „регрутира“ природен механизам за контрола на телесната тежина во организмот. Не мора да се борите со вашето тело на секој чекор за да постигнете здрава тежина“, рече МекКинс.

Клучот е да се обноват регенеративните механизми на телото во текот на ноќта, да се забрзаат метаболичките процеси и согорувањето на мастите, да се ублажат ефектите на стресните хормони и да се помогне да спиеме подобро во текот на ноќта. И тука доаѓа медот.

Дали сте кандидат за диетата за хибернација?

Поставете си ги следниве прашања:

  • Дали редовно се будите во текот на ноќта?
  • Дали се потиш навечер?
  • Дали ви пречи киселината во текот на ноќта?
  • Дали се будите среде ноќ затоа што треба да одите во тоалет?
  • Дали чувствувате мачнина рано наутро?
  • Дали сте исцрпени?
  • Дали ви е суво грлото наутро?
  • Дали имате грчеви во текот на ноќта?
  • Дали се чувствувате слаби рано наутро?

Ако вашиот одговор е да на кое било од овие прашања, тоа може да значи дека не сте го „наполниле“ црниот дроб со гориво потребно за да работи правилно ноќе. Наместо да согорувате маснотии и да ги обновувате мускулите, вашето тело произведува голем бран на хормони на стрес додека спиете.

Медот одамна е ценет поради неговите терапевтски својства. Авторот на диетата за хибернација тврди дека фруктозата и гликозата во организмот го обезбедуваат потребното гориво во текот на ноќта, што го контролира рамнотежата на нивото на шеќер во крвта и го поттикнува согорувањето на маснотиите.

 Додека спиете, медот ќе ја стимулира работата на црниот дроб и ќе го намали дејството на стресните хормони кои го отежнуваат слабеењето и спиењето.

Но, диетата за хибернација не се базира само на мед.

За најдобри резултати, важно е да се придржувате кон здрава исхрана, што значи избегнување на преработена храна како што се бел леб, пица, хамбургери, чипс, пиво и шеќер, како и консумирање храна што содржи хранливи материи важни за нашето тело, без непотребни додатоци.

Диетата за хибернација препорачува две или три вежби со сила неделно.

За тоа не мора да одите во теретана – дома можете да користите и лесни тегови или вреќи исполнети со шеќер или ориз за да го направите тренингот.