СЕ БЛИЖАТ ТОПЛИ ДЕНОВИ, СЕ НОСИ ПОЛЕСНА ОБЛЕКА И КИЛОГРАМИТЕ СЕ ПОЗНАВААТ: Ви носиме брз совет за слабеење! Само внимавајте да не претерате!

8 мај, 2021
vaga-660x401

Покрај редовното вежбање, здравата и урамнотежена исхрана е клучна за одлична линија и здраво тело. Значи, треба внимателно да ја испланирате вашата диета и ова можете да го направите со, на пример, неделен план на исхрана.

Сепак, треба да се знае и да се избере храна, и тоа не е секогаш лесно. Затоа ви донесуваме неколку намирници што треба да ги избегнувате.

Газираните пијалоци се чист шеќер

Газираните пијалоци се полни со шеќер и најголем извор на празни бескорисни калории. Кога пиете сокови, телото е исполнето со шеќер и не добива апсолутно никаква хранлива вредност. Ќе ве заситат, а потоа ќе јадете помалку добра храна. На тој начин се дебелеете.

Алкохол

Алкохолот, како и шеќерот содржи празни калории и ќе го забави вашиот метаболизам. Згора на тоа, алкохолот ви го отвора апетитот, така што ќе јадете и повеќе.

Транс масти

Транс мастите ги има во пржена и преработена храна и имаат изразен ефект врз зголемувањето на телесната тежина. Тие предизвикуваат складирање на маснотии, особено во абдоминалниот регион и постои ризик од холестерол.

Рафинирани житарки

Брашно, бел леб, бел ориз, бели тестенини и нивни деривати. Оваа храна е полна со лоши јаглехидрати и е одговорна за зголемување на телесната тежина кај многу луѓе. Овие намирници, откако ќе бидат преработени од телото, се претвораат во шеќер и скроб кои пак се претвораат во маснотии и доведуваат до дебелеење.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi