Поспоро донесувате одлуки, заборавате! Овие намирници ви го „разоруваат“ мозокот!

17 април, 2021
shutterstock_726693964_1000x0

Кога станува збор за исхраната, има секакви видови храна – некои се одличен сојузник против дебелината, додека други ги стимулираат когнитивните функции и ја подобруваат меморијата. Од друга страна, одредена храна има разорно влијание врз функциите на мозокот, па нутриционистите советуваат да се консумира умерено за да се ограничи негативното влијание.

  1. Производи од шеќер

Шеќерот и производите со шеќер не само што се лоши за вашата линија, туку и за функционирањето на мозокот. Долготрајната потрошувачка на шеќер може да создаде невролошки проблеми и да ја влоши способноста за запомнување. Исто така, може да се намали способноста за учење, поради што се препорачува да се избегнуваат шеќер, пченкарен сируп и други производи со висока содржина на гликоза.

  1. Алкохол

Познато е дека алкохолот го оштетува црниот дроб на долг рок, но исто така предизвикува и „маглив мозок“. Како што сугерира името, станува збор за чувство на ментална конфузија, тоа влијае на фактот дека не можете да размислите јасно и да се сетите. За среќа, симптомите ќе стивнат штом престанете да консумирате алкохол или ќе го ограничите на еден до два пијалоци на ден.

  1. Брза храна

Брзата храна може да ги промени хемикалиите во вашиот мозок и да доведе до симптоми поврзани со депресија и анксиозност. Покрај тоа, храната богата со маснотии предизвикува симптоми слични на апстиненцијална криза кога ќе престанете да ги консумирате. Оваа храна влијае на производството на допамин, важен хормон кој промовира чувство на среќа и општа благосостојба. Допаминот исто така влијае на когнитивните функции, способноста за учење, будноста, мотивацијата и меморијата. Затоа е важно да се избегнува храна богата со маснотии.

  1. Пржена храна

Речиси целата преработена храна содржи хемикалии, бои, адитиви, вештачки ароми, конзерванси и како такви влијаат на однесувањето и когнитивните функции како резултат на хемикалии кои предизвикуваат хиперактивност кај деца и возрасни. Пржената и преработена храна полека ги уништува нервните клетки лоцирани во мозокот. Некои масти се поопасни од другите – сончогледовото масло се смета за едно од најтоксичните.

  1. Солена храна

Солта влијае на крвниот притисок, што го отежнува срцето. Истражувањата сугерираат дека високото ниво на сол влијае на когнитивните функции и намалената способност за размислување. Со други зборови, солената храна влијае на интелигенцијата. И како да го намалите високиот крвен притисок за само 10 секунди.

  1. Рафинирани житни култури

Сите видови житни култури, освен цели зрна, кои се богати со растителни влакна, лошо влијаат на функционирањето на мозокот и здравјето воопшто. Ако редовно консумирате рафинирани житарки, сите производи од бело брашно, ризикувате побрзо стареење на организмот, како и губење на меморијата и „замаглен мозок“.

  1. Преработени протеини

Протеините се градежни блокови на мускулите и се многу важни за правилно функционирање на организмот. Месото е најбогат извор на висококвалитетни протеини, но избегнувајте преработена храна како што се салама, колбаси и слично. За разлика од природните протеини кои го стимулираат нервниот систем, обработените протеини го прават спротивното. Држете се до риба, млечни производи, ореви и семиња, кои се природни и квалитетни извори на протеини.

  1. Вештачки засладувачи

Кога луѓето сакаат да изгубат тежина, тие имаат тенденција да мислат дека тоа ќе им помогне доколку го заменат шеќерот со вештачки засладувач. Точно е дека имаат помалку калории, но исто така можат да направат повеќе штета отколку добро. Ако се користат подолго време, тие можат да предизвикаат оштетување на мозокот и да влијаат на когнитивните способности, особено ако користите големи количини на засладувачи.

  1. Никотин

И покрај фактот дека никотинот не е прехранбен производ, важно е да се спомене затоа што го уништува мозокот со ограничување на протокот на крв во него, заедно со гликоза и кислород. Никотинот не само што влијае на предвремено стареење, лош здив и го зголемува ризикот од рак на белите дробови, туку исто така влијае и на производството и функцијата на невротрансмитерите со стискање на капиларите, малите крвни садови кои играат клучна улога кога станува збор за функцијата на мозокот.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi