ПРЕТЕРУВАЊЕТО СО ЗДРАВИОТ НАЧИН НА ЖИВОТ ЗАМОРУВА А ова е можно затоа што може да останете без енергија!

26 август, 2021
unnamed-2-660x450

Верувале или не, премногу здравиот начин на живот понекогаш може да ви направи повеќе штета отколку добро, затоа бидете внимателни.

На пример, сте го исфрлиле месото од вашата исхрана, вклучивте многу овошје и зеленчук, го исфрливте лебот, почнавте да конзумирате храна од растително потекло и слично. И се чини дека е во ред, но вие сте исцрпени и чувствувате дека немате енергија?

Причината за ова е што здравата исхрана понекогаш може да се претвори во нешто сосема спротивно и може да ви ја одземе енергијата ако сте премногу ограничени со внесот на калории. Ова се некои од причините зошто здравата исхрана може да ве измори и како да ја вратите енергијата.

Сте исфрлиле премногу калории

Во голема желба за слабеење, ако изгубите премногу калории, може да останете без доволно енергија. Главниот извор на енергија е токму храната што ви е потребна за да останете фокусирани и продуктивни во текот на денот. Имено, долгорочното губење калории воопшто не е здраво, објаснува Елизабет Де Робертис, диететичар и директор на Центарот за исхрана во Америка.

Ги намаливте оброците

Исто така, не се препорачува намалување на оброците. Ако чувствувате ниска енергија два или три часа по оброкот, можете слободно да внесете ужина со влакна и протеини. На пример, свежо овошје со грст ореви, или бадеми е одлична закуска што може привремено да ве засити.

Покрај тоа, постои тенка линија помеѓу здравата храна и гладта. Вашето тело секогаш ви испраќа сигнали кога претерувате со нешто, или кога го одбивате дневниот внес, па би било добро да ги слушате сигналите што ви ги испраќа, бидејќи балансот во оброците е многу важен.

Вежбате премногу

Вежбањето е здраво за телото кога сте умерени во вежбањето и кога не го принудувате вашето тело да ги премине сопствените граници. Прекумерното вежбање, меѓу другото, може да доведе до зависност од истото.

Го намаливте внесот на јаглени хидрати

Исто така, може да се чувствувате лошо ако јадете многу малку јаглехидрати. Јадењето премалку јаглехидрати може да предизвика чувство на замор и раздразливост поради низок шеќер во крвта. Покрај тоа, може да доведе до дехидрација, а исто така може да предизвика замор. Имено, ако ги намалите јаглехидратите во колачињата и слатките, тоа е добро, но мора да внимавате да јадете јаглехидрати богати со растителни влакна, овошје, зеленчук, житарици и слично.

Го зголемивте внесот на јаглени хидрати

Исто како што недостатокот на јаглени хидрати не е здрав, прекумерниот внес на јаглени хидрати исто така може да биде штетен за здравјето. „Дури и кога станува збор за здрави јаглехидрати, како грав или компир, тие можат да предизвикаат зголемен внес на шеќер во крвта, па може да се чувствувате уморно“, објаснува д -р Де Робертис.